26.12.08

Christmas Juice!

και τα μυαλά στα κάγκελα!

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ αγαπητοί μου μπλόγκερς!

ανακάλυψα ένα τέλειο χυμό σήμερα το πρωί που δεν είχε γαλαγαλα να πιω κ βαριόμουν να φτιάξω τσάι.

δυστυχώς δεν έχει φωτογραφίες γιατί είπαμε, δεν έχουμε ψηφιακή (ακόμη!)

λοιπόν!

εγώ χρησιμοποιώ την ράβδο brown αλλά κ ένα απλό μπλέντερ μπορεί να σας κάνει τη δουλειά, απλά το μπισκότο θα σας δυσκολέψει λιγάκι

X-mas Juice

υλικά δια ένα μεγάλο περιποιημένο ποτήρι

1 ξυνόμηλο
1 ακτινίδιο
χυμός από 2 πορτοκάλια
χυμός από 1 μεγάλο μανταρίνι
3 μπισκότα γεμιστά σοκολάτας

Εκτέλεση

βάζουμε στο μπλέντερ μας ή στο ποτήρι το μεγάλο που είναι μαζί με τη ράβδο (τέτοια διαφήμιση ρε παιδί μου, ουτε να με πληρώνανε!) τους χυμούς κ τα φρούτα μας κ χτυπάμε μέχρι να πολτοποιηθούν. τα βάζουμε στο μεγάλο κ περιποιημένο ποτήρι μας κ το αφήνουμε στην άκρη ή στο ψυγείο να κρυώσει λιγάκι.

ανοίγουμε τα μπισκότα κ αφαιρούμε τη σοκολάτα (αυτό θα χαροποιήσει ιδιαίτερα τα μικρά σας μιας κ γλειφουν τη σοκολάτα κ πετάνε τα μπισκότα!) χτυπάμε τα μπισκότα μέχρι να γίνουν σκόνη (όχι άχνη, αλλά χοντροαλεσμένα) στη ράβδο χρησιμοποιήστε το απλό κουμπί στη μέση κι όχι το turbo, θα τα κάνει πουρέ!

βάζουμε τα αλεσμένα μπισκότα μας πάνω από το ποτήρι κ άμα θέλουμε ανακατεύουμε ή βουτάμε το κουτάλι μέχρι τη μέση κ τρώμε...

περιττό να σας πω οτι θα σας "στείλει" ειδικά αν σας αρέσουν οι φυσικοί χυμοί. το μπισκότο είναι απίστευτο σε αυτο το συνδιασμό...
τη σοκολάτα της γέμισης μπορείτε να τη δώσετε στα παιδάκια σας ή να την φάτε εσείς. δεν συνιστω να αλέσετε ολόκληρα τα μπισκότα γιατί ίσως γίνουν κρέμα.

καλή επιτυχία!

το έφτιαξα σήμερα που λέτε κ ήθελα κι άλλο αλλά μου τελείωναν τα φρούτα! τα μανταρίνια κ τα πορτοκάλια μπορείτε να τα πολτοποιήσετε καθαρισμένα στο μπλέντερ ή στη ράβδο αλλά σας προειδοποιώ πως οι φλούδες γίνονται κομματάκια κ δεν ξέρω αν τη συμπαθείτε την αίσθηση αυτή, εμένα δε μου αρέσει κ γι αυτό έβαλα χυμό.

σήμερα το μενού έχει μπριζόλες με πουρέ πατάτας και κουνουπίδι σαλάτα. παίζει να έχει και μπρόκολο, αν ναι, θα το γαρνίρω στο κύριο πιάτο. ίσως φτιάξω και τιποτις άλλο. ήθελα να κάνω και σουφλέ σοκολάτας αλλά ούτε σοκολάτα έχομεν ούτε τα υπόλοιπα υλικά, ούτε και φορμάκια (να κάτι που μου λείπει!)

αύριο θα φάμε στη μανούλα μου, αχ κ έχω κάτι ορέξεις! θα τα ξεπαστρέψω όλα!

φιλάκια αγαπητοί μου :)

4 σχόλια:

Aspa είπε...

Χρόνια πολλά Μαρία μου, καλή όρεξη για αύριο! Φιλιά…

Εφιάλτης είπε...

Καλή συνταγή, θα τα δοκιμάσουμε και θα σου πούμε εντυπώσεις.

Καλά να περνάς, α! Χρόνια Πολλά

Τα λέμε...

argy είπε...

χρόνια πολλά,καλές γιορτές....μαρέσει το πνεύμα σου (το γεγονός ότι χρησιμοποιείς την έκφραση γούτσου-γούτσου,σε έβαλε στην καρδιά μου)...τώρα εγώ χυμό δε θέλω,αλλά άμα μου τη βαρέσει,βάζω την αδερφή μου να μου το φτιάξει......:Ρ....φιλάκια

ποντίκι είπε...

Και το πίνεις τώρα αυτό;

Καλημέρα και Χρόνια πολλά....

Καλή χρονια να έχουμε όλοι.