19.12.08

Armadillo!


Με αφορμή την ανάρτηση της φίλης Ασπας με θέμα το αρμαντίλλο που έκανε θραύση από το στόμα της μικρής, αποφάσισα τι δώρο θέλω από τον Άκη για τα Χριστούγεννα!
τις προάλλες πήγαμε στο τζαμποκατάστημα (πως το λέω ε για να το καλύψω) ν αγοράσουμε διάφορα για τις μικρές (αύριο αναμένεται μεγάλο πανηγύρι στο πάρτυ γενεθλίων της μεσαίας κόρης του αδερφού μου) κ μερικές μπάλες για το δεντράκι της μανούλας μου. ο κύριος Άκης όμως που παραμένει για πάντα παιδί, όσο σοβαρός κ να δείχνει ώρες ώρες (σπάνια πράγματα) με τραβολογούσε σε όλο το μαγαζί να βρούμε τα τηλεκατευθυνόμενα. κ αφού τα βρήκαμε μου έσκισε το μπουφάν λέγοντας "σελω εζικόπτεροο..."
εννοείται πως ρεζιλευτήκαμε σε όλο το μαγαζί αλλά ήταν το τελευταίο που μας ένοιαζε!
με κοιτούσε μ ένα παραπονιάρικο ύφος που πολύ δύσκολα του χαλάς χατήρι κ μου ζητούσε το τηλεκατευθυνόμενο ελικόπτερο... είχε άπειρα.. ποιό να διαλέξω να του πάρω η δύστυχη.
κ διάλεξε ένα τέλειο (κι εμένα μου άρεσε να λέμε του λόγου το αληθές) κ του το πήρα.
ήταν μέσα στη τρελή χαρά κ όποτε αναφέρω τη λέξη ελικόπτερο το χαμόγελό του φτάνει πίσω από τα αυτιά του... άσχετα αν μου κούρεψε όλα τα φυτά με τους έλικες, καθότι ελαφρύ μεν αλλά με πολύ κοφτερές λεπίδες! ευτυχώς έχουμε ταράτσα κ θα βγάλει το άχτι του εκεί με τις πτήσεις του...
κ μετά άρχισαν τα "μωρό μου, εσένα τι να σου πάρω?"
κ να βασανίζω το κεφάλι μου τι θα ήθελα να μου πάρει να παίζω...
κ μου ήρθαν κατευθείαν τα ρόλερ μπλέιντς στο μυαλό που πάντα ήθελα αλλά δεν αγόραζα για οικονομικούς λόγους.
αλλά ύπηρξε σοβαρό πρόβλημα, που θα έσπαζα τα μούτρα μου μιας κ η παραλία της σαλόνικας απέχει αρκετά?
κ άρχισα πάλι να βασανίζομαι!
Α. "-Να σου πάρω ένα πολύχρωμο καναρίνι?"
Μ. "-Δε μαρεσουν τα καναρίνια, δε μπορώ να παίξω μαζί τους"
Α. "- Να σου πάρω ένα γουτσουγουτσου κουνελάκι? κ άμα το βαρεθείς το κάνουμε στιφάδο.."
Μ. "- Δε θέλω κατοικίδιοο..."
ώσπου είδα την ανάρτηση με το αρμαντίλλο κ μου έφεξε! ΑΥΤΟ ΘΕΛΩ ΓΙΑ ΔΩΡΟ!
δε με νοιάζει πόσο κάνει κ από που θα το πάρει, εγώ θέλω το αρμαντίλλο μου!

5 σχόλια:

Aspa είπε...

Είσαι απίστευτη! Έχω αγωνία να δω τι θα σου πει (και σε ποια ήπειρο θα πάει να το βρει για να στο φέρει)! Φιλάκια πολλά!

Δημιουργία είπε...

Αχ βρε Μαρια, ολο δυσκολα του βαζεις του παιδιου.

Dorothy είπε...

Αν στον φέρει τον Armadillo μην ξαναδώ γραμμένη πουθενά τη λέξη "γάιδαρος"! Στο εξής θα λές ο "ιππότης μου". (Μεταξύ μας, θέλεις αυτό το πράγμα για κατοικίδιο? Λίγο ατιμόφατσα είναι!)

Eleni Dafnidi είπε...

xaxaxax
Αν σου πει πως είναι δύσκολο πες του την θανατηφόρα ατάκα "όταν αγαπάς όλα γίνονται"! Εξάλλου τι του το πήρες το ελικόπτερο; Να κάνει πτήσεις μέχρι να το βρει!

Μαράκι μου καλές γιορτές να περάσεις και ο χρόνος που έρχεται να σου φέρει ό,τι θες. Ακόμη και αυτό τον Armadillo πως τον λες.
Θα τα ξαναπούμε με το νέο έτος. Πολλά φιλάκια.

eirini είπε...

Τρελλούλα μου!!!!!!!!!! χαχαχαχα!!!
Τί γέλια έριξα!!!!!!!! θα 'θελα να δω την αντίδραση του Άκη...χαχαχα!!!
Είσαι φοβερή!!!

Λοιπόν στις 28 έχουμε συνάντηση με την Τζιρίτα... ετοιμάσου!!!! θα συγκεντρωθούμε όλες!!!

Ελπίζω να είσαι καλά!!!! Δεν είχα μήνυμα σου και ανησυχώ!!! Φιλάκια πολλά και ρουφηχτά!!!!!