24.12.08

ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ??

ΠΑΙΡΝΩ ΤΑ ΤΡΙΓΩΝΑ ΜΟΥ Κ ΑΡΧΙΖΩ!!!


ΚΑΛΗΝ ΗΜΕΡΑΝ ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΚΙ ΑΝ ΕΙ.. ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΟΡΙΣΜΟΟΟΣ ΣΑΣ
ΧΡΙΣΤΟΥ ΤΗ ΘΕΙΙΑΝ ΓΕΝΝΗΣΗ ΝΑΑΑ ΠΩ ΝΑ ΠΩ ΣΤ ΑΡΧΟΝΤΙΚΟΟΟ ΣΑΣ
ΧΡΙΣΤΟΣ ΓΕΝΝΑΑΤΑΙ ΣΗΜΕΡΟΟΟΝ ΕΝ ΒΗ.. ΕΝ ΒΗΘΛΕΕΜ ΤΗ ΠΟΟΟΛΗ
ΟΙ ΟΥΡΑΝΟΙ ΑΓΑΛΛΟΝΤΑΙΙ ΧΑΙΙΡΕ ΧΑΙΙΡΕ Η ΦΥΣΙΣ ΟΟΟΛΗ
ΕΝ ΤΩΝ ΣΠΗΛΑΙΩΝ ΤΙΚΤΕΤΑΙ, ΕΝΝΝ ΦΑ ΕΝ ΦΑΤΝΗ ΤΩΝ ΑΛΟΟΟΓΩΝ
Ο ΒΑΣΙΛΕΥΣ ΤΩΝ ΟΥΥΡΑΝΩΝ ΚΑΙ ΠΟΙΙ ΚΑΙ ΠΟΙΙΗΤΗΣ ΤΩΝ ΟΟΛΩΝ

Σ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΠΟΥ ΡΘΑΜΕ ΠΕΕΕΤΡΑ ΠΕΤΡΑ ΝΑ ΜΗ ΡΑΓΙΙΣΕΙ
ΚΙ Ο ΝΟΙΚΟΚΥΡΗΣ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΧΙΙΙΛΙΑ, ΧΙΛΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΖΗΗΗΗΣΕΙ!!!

Κ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥΥΥΥ!!!

αντε τα είπαμε! να είμαστε καλά να τα πούμε κ του χρόνου κ τη παραμονή της Πρωτοχρονίας!





ορίστε και ο σκοπηνός ο κουραμπιές μας
(είναι ιδιαίτερος και στη προετοιμασία του κ στο τρόπο που φτιάχνεις τα υλικά του κ γι αυτό μόνο οι παλιές του χωριού τον φτιάχνουν τέλεια κ δεν δίνω τη συνταγή γιατί προστατεύουμε τη παράδοση κ προστατεύω κ εσάς για να μην απογοητευτείτε που δε θα σας βγει καλός)


παρ τε ένα κομματάκι!



ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΜΟΥ ΜΠΛΟΓΚΕΡΣ!

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

ΝΑ ΦΑΤΕ ΝΑ ΠΙΕΙΤΕ ΑΛΛΑ ΜΕ ΜΕΤΡΟ, ΜΗ ΜΟΥ ΒΓΑΛΕΤΕ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ!!


ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ, ΘΑ ΤΑ ΠΩ ΚΑΙ ΣΤΙΣ 31 ΤΟΥ ΜΗΝΑ ΤΑ ΚΑΛ
ΑΝΤΑ!!

ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!

12 σχόλια:

maria είπε...

και μόλις ανακάλυψα πως οι συγκεκριμένοι κουραμπιέδες είναι της μαμάς μου! το κατάλαβα από το σχέδιο, το πιάτο και το τραπεζομάντιλο!
η εικόνα είναι αναρτημένη στη σελίδα του δήμου μας www.strymonas.gr.
φιλάκια και πάλι :)

Olga είπε...

Καλές γιορτούλες!

Καλέ τι ωραίοι κουραμπιέδες...μιαμ! Θεά η μανούλα!
Τα τρίγωνα πανοράματος τι τα ήθελες?? Μου άνοιξε η όρεξη και δυστυχώς δεν έχει Ελενίδη στην Αθήνα! Αχ..

Φιλάκια πολλά

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Κορίτσια είχα τη τύχη να έρθει η Μαρία σήμερα για επίσκεψη και δοκίμασα και θαύμασα τους κουραμπιέδες που είναι αριστουργήματα τέχνης γιατί είναι ο καθένας διαφορετικός σαν κέντημα.Χρόνια Πολλά Μαρία μου !

Aspa είπε...

Ακριβώς αυτό σκέφτηκα και εγώ που γράφει η Αχτίδα ότι είναι σαν μικρά έργα τέχνης! Φαντάζομαι νοστιμιά... Καλοφάγωτοι και του χρόνου!

eirini είπε...

Χρυσοχέρα μου εσύ!!!!!!
Μωρό μου Καλά Χριστούγεννα!!! Τις θερμότερες ευχές μου για υγεία και προσωπική ευτυχία!!!!

Στην Αχτίδα είμαστε χωρίς να το ξέρω εγώ;;;;;; Καλά, καλά... τα γράφω αυτά!!!!!!!!!!

γυάλινο δάκρυ είπε...

Καλά Χριστούγεννα με υγεία και αγάπη σε σένα και τους αγαπημένους σου ανθρώπους! Να περάσετε καλά στις γιορτές!

υγ. Να πάρω λίγο κουραμπιέ; Πράγματι, έργο τέχνης φαίνεται.

molemou είπε...

KALA XRISTOUGENA

Δημιουργία είπε...

Να είσαι καλά Μαρία, να μας τα ξαναπείς και του χρόνου! Καλές γιορτές να έχεις!

Dorothy είπε...

Καλές γιορτές! Να χαίρεσαι αυτούς που αγαπάς! (περιμένω και φωτό από τον αρμαντίλλο, χε-χε-χε!0 Φιλάκια!

maria είπε...

όλγα μου θα σου στείλω εγώ τρίγωνα! κ εδώ που είμαι, από τότε που ήρθα ένα τρίγωνο δεν έφαγα!!

αχτίδα μου χρόνια πολλά! το σάντουιτς ήταν ότι έπρεπε! το ξεπάστρεψα! κ με κράτησε μέχρι το βράδυ, αν δεν ήσουν εσυ θα πεινούσα το δύστυχο πολύ!

ασπα μου κ του χρόνου βεβαίως βεβαίως!

ειρηνάκι μου! παράπονό μου! θα τα πούμε σύντομα εμείς! άπειρα φιλάκια..

γυάλινο δάκρυ καλωσήρθες και χρόνια πολλά! πάρε βρε, τι τα στόλισα? να τα βλέπετε μόνο??

molemou καλωσήρθες κι εσύ! κ χρόνια πολλά!

δημιουργία μου σ ευχαριστώ πολύ κ ανταποδίδω με ευχές για τα καλύτερα! κ του χρόνου βεβαίως...

πατούμενα της ντόροθυ αρμαντίλλο δεν έχει! που να τον στέλνω στο τέξας να μου φέρει το ζωντανό, κ αμα μου ψοφήσει?.. άσε καλύτερα!χρόνια πολλά κ σε σένα γλυκιά μου..

πάρ τε κουραμπιέ καλέ! τι ρωτάτε?! για μένα τον στόλισα??? ορίστε ορίστε!

giorgos είπε...

αχ αυτοί οι κουραμπιέδες!!(να ναι καλά η γιαγιά μου που μας κάνει κάθε χρόνο)όνειρο είναι και όποιος δεν έχει δοκιμάσει δεν ξέρει τι χάνει!!!όσοι θέουν ας πάνε μία βόλτα τα χριστούγεννα στο χωριό μας(Νέο Σκοπό Σερρων) και σε όποιο σπίτι πάνε σίγουρα θα έχουν για να τον κεράσουν!!!

Ανώνυμος είπε...

成人影城,走光,情色a片,色情,後宮電影院,色情漫畫,性感影片,視訊聊天室,成人影城,免費成人影片,台灣論壇,成人小說,AV,成人遊戲,成人小說,言情小說,正妹牆,美女,成人遊戲,成人文學,史萊姆好玩遊戲,遊戲區,成人貼圖,kk俱樂部,史萊姆,走光,好玩遊戲區,A漫,玩美女人,plus,免費遊戲,美女寫真,成人論壇,色情小說,伊莉討論區,情趣用品,18成人,成人貼圖,伊莉論壇,成人交友網,美女寫真,85cc成人片,正妹牆,嘟嘟成人網,美女交友,色情網站,做愛,手機遊戲,成人文章,維克斯論壇,免費成人影片,85cc成人片,微風論壇,美女寫真,愛情公寓,玩美女人,18成人,情趣用品,成人交友網,A漫