30.12.08

Πάει ο παλιός ο χρόνος...

αγαπητοί μου μπλόγκερς δεν είχα τόσο πολλές δουλειές, όσο υποχρεώσεις αυτές τις μέρες κ γι αυτό χάθηκα από προσώπου μπλογκ...

τα Χριστούγεννα δούλευα το πρωί κ ο Άκης το απόγευμα.. μου έκανε παρέα η τηλεόραση αλλά δε βαριέσαι! από εδώ κ πέρα αυτά να περιμένω με το επάγγελμα που επέλεξα. όχι ότι με χαλάει ιδιαίτερα.. πήγα κ στην εκκλησία στο Παπανικολάου, ήταν πολύ κατανυκτικά με τους ασθενείς, το προσωπικό, τους γιατρούς...

για τις επόμενες 4 ημέρες (26-29) είχα ρεπό κ αργίες κ πήγαμε Σέρρες... στις 26 κουβαλήθηκα κέντρο κ ψώνισα δώρα, δωράκια, γλυκά, γλυκάκια κ δε συμμαζεύεται. έφαγα κ μια βάφλα (αχ τι αμαρτία ηταν αυτή η βάφλα...) από την παλιά μου γειτονιά κ συγκινήθηκα... κάθε φορά που περνάω από εκεί συγκινούμαι γιατί έχω την ευκαιρία κ περνάω ενώ είχα απελπιστεί πως ποτέ ξανά δε θα έμενα Σαλόνικα, αφότου μετακόμισα κ τελείωσε η φοιτητική μου ζωή...

πήρα τρίγωνα πανοράματος (δια χειρός Ελενίδη βεβαίως βεβαίως) και τσουρέκια γεμιστά (δια χειρός Τερκενλή, βεβαίως επίσης βεβαίως!!!) και βιβλία για τους ανηψιούς μου... ήθελα να πάρω δώρα κ για τα υπόλοιπα ανήψια μου αλλά εκτός του ότι δε μου έφτανε ο χρόνος, είχα κουραστεί κ δεν ήξερα τι να τους πάρω... μου φύγαν πολλά λεφτά αλλά δε το σκέφτομαι καν (μόνο όταν βγάζω λεφτά κ βλέπω το ταπεινό υπόλοιπο του λογαριασμού μου με πιάνει ένα σφίξιμο) σκέφτομαι μόνο τα χαμόγελα των παιδιών...

πήρα κ μια τεράστια αγκαλιά για τον Άκη γιατί τελευταία είχε συμμορφωθεί αλλά μόλις λασκάρησα λίγο το σκοινί, ξεγλίστρησε. αλλά δε μπορώ να πω, σήμερα έκανε ωραιότατο γιουβέτσι...

προ χριστουγέννων η μανούλα μου πήρε δωράκια για το σπίτι. 2 εξάδες πορσελάνινα πιάτα βαθιά κ ρηχά, είναι τετράγωνα με στρογγυλές γωνίες κ είναι τελειοτέλεια, δεν είναι ασπριδερά αλλά γκριζάρουν κάπως. μηπως ξέρετε να μου πείτε αν η πορσελάνη βαυαρίας είναι καλή? εμένα πάντως μου φάνηκε θαύμα! μου πήρε κ ένα πυρίμαχο σκεύος φούρνου με καπάκι, έχει τέλειο χρώμα, πορτοκαλοκόκκινο κ είναι τελειοτέλειο κι αυτό! μου πήρε κ βάση γι αυτό το σκεύος για να μη σκάει ο πάγκος κ χαρτοθήκη που βάζεις το ρολό κουζίνας κ μια μεγάλη κατσαρόλα για να φτιάχνω φασολάδες χα χα χα. αλλά θα τη πάμε πίσω κ θα πάρω μια χύτρα για να μαγειρεύω γρήγορα φαγητά, μιας κ το επάγγελμά μου απαιτεί γρήγορους ρυθμούς. εννοείται πως όταν έχω χρόνο θα μαγειρεύω με το πάσο μου...

χάρηκα τόσο πολύ για τα δωράκια κ τα χαίρομαι τόσο πολύ στο σπίτι μου... όχι μόνο γιατί μου αρέσουν αλλά κ γιατί είναι από τη μανούλα μου... κ ξέρω πως δυσκολεύτηκε να βρει τα χρήματα κ τελοσπάντων κόβω τη συζήτηση γιατί θα με πάρουν τα ζουμιά και τα ρέστα.

κ εχτές είχαμε δουλειές με φούντες αγαπητοί μου...
μετά το γυρισμό στα πάτρια εδάφη πήγαμε στο quiko κ μαντέψτε....
όχι δε πήραμε αρμαντίλλο, άλλωστε που να το κουβαλάνε από το Τέξας, θα αρπάξει καμιά πούντα στο δρόμο, θ αποκτήσει κ ρευματικά με την υγρασία του ατλαντικού κ τρεχαγύρευε μετά, τι να το κάνω ένα αρμαντίλλο με αθρίτιδα?.. έχω ήδη το δικό μου κατοικίδιο που κάθε τρεις κ λίγο με βάζει να τον τρίψω...
αγοράσαμε ένα χαριτωμένο χάμστερ. τελικά τα αγάπησα με τη πρώτη ματιά. ήθελα πολύ ένα. ψήσιμο στο ψήσιμο με κατάφερε ο Άκης κ πήραμε ένα μικρούλι χάμστερ speed. είναι πιο υπερκινητικό από τα απλά χάμστερ - νάνους αλλά εγώ προσωπικά δε το είδα να κουνιέται σήμερα όλη μέρα από τη γωνία του. ήταν το πιο χοντρούλικο από τα άλλα 2 που είχε στο κλουβί κ σκεφτήκαμε πως θα μας αντιπροσωπεύει χα χα χα. έφαγε και 2 τούμπες απ τον τύπο που μας το έδωσε. πολύ φάση...
έχει πολύ πλάκα ο τρόπος που ανακατεύει τα πριονίδια κ χώνεται μέσα στο σωρό κ κοιμάται σα μπαλίτσα... κ ο τρόπος που περιποιείται τη γούνα του, μόλις φάει, σαν τις γάτες αρχίζει κ καθαρίζεται. είναι απίστευτο!
κ το όνομα αυτού, φούντα... είναι πολύ.. πιασάρικο θα έλεγα! όταν θα το κουβαλάμε μαζί μας, θα λέμε "φέραμε κ τη φούντα μας" κ θα φωνάζουν την αστυνομία χα χα χα...

εννοείται πως το χάμστερ κάνει μόνο το 5% από το ποσό που ξόδεψα για τον εξοπλισμό του αλλά χαλάλι του.. κ το κλουβί του είναι πανέμορφο κ το κούτσουρο το τίμησε όπως έπρεπε κ στο σπιτάκι του βολεύτηκε κ τις βιταμίνες του τις παίρνει... είναι τελειοτέλειο!

μόλις μπορέσω θα αναρτήσω φωτός. είναι μούρλια... τ αγαπώ ήδη πολύ κ σκέφτομαι πως αυτά έχουν μόνο 2 χρόνια ζωής κ ψιλοστεναχωριέμαι... αλλά ας το χαρώ τώρα κ βλέπουμε σε 2 χρόνια!!

θα παίρναμε σκύλο αλλά ξέρετε πόση φροντίδα θέλουν, ειδικά όταν είναι κουτάβια. δυστυχώς αυτή τη περίοδο της ζωής μας δεν μπορούμε να ανταπεξέλθουμε ακόμη για σκύλο κ έτσι πήραμε χαμστεράκι για ν αρχίσουμε να μπαίνουμε στο κλίμα κ να γίνουμε πιο υπεύθυνοι γενικότερα

γουτσουγουτσου λοιπόν!!

ετοίμασια μια ακατέβατη λίστα με ψώνια που θα κάνω αύριο. έχω σκοπό να φτιάξω σπουδαία πράγματα! και πριν λίγο ψώνισα μια φόρμα κουμπωτή για βασιλόπιτες και κέικ. είχα πάρει και φόρμα σιλικόνης για κεκάκια! ποιός με πιάνει τώρα!!

καλή χρονιά! κ αν δε προλάβω να σας πω τα κάλαντα αύριο, με το καλό να σας βρει ο νεος ετος!! ετσι μαρεσει ετσι το λεω!!

φιλάκια!!

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!
ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ 2009 !!!

10 σχόλια:

eirini είπε...

Πού είσαι βρε φιλενάδα και μου έλειψες!!!!!!
Μωρό μου καλό, αυτές τις μέρες δεν είχα υπολογιστή και έπαθα στερητικό σύνδρομο! Δεν σε είδα κιόλας!!!
Μας έλειψες από την συνάντηση... ήθελα τόσο να είσαι μαζί μας!!! Την άλλη φορά ε; Είχα μιλήσει στα κορίτσια για σένα και θέλανε πολύ να σε δούνε!!!
θα έρθεις την παραμονή; Σε περιμένουμε!! Ιδίως ο μπαμπάς μου... επειδή τρως όλο το φαγητό σου, χαχαχα!
Βλέπω, είχες πολύ γεμάτο πρόγραμμα! Πού τα πρόλαβες όλα αυτά καλέ;
Μου έλειψες! Με την πρώτη ευκαιρία... καφεδάκι!!!
Καλή χρονιά να έχουμε!!! Με υγεία και πολύ ευτυχια μωρό μου!!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

να έχεις μία χρονιά ονειρεμένη!! όπως την θέλεις....

σε φιλώ....

Ανώνυμος είπε...

kalh χρονια με υγεια!!!!!

naya είπε...

Κοιτα να δεις βρε Μαρακι καθε φορα που ερχομαι πεφτω πανω στα τσουρεκια τα γνωστα!!Λυπησου με!!Καλη Πρωτοχρονια να εχεις κοριτσακι!!

γυάλινο δάκρυ είπε...

Γιατί πρέπει όποτε διαβάζω το μπλογκ σου να είναι μαρτύριο;; Τι ήθελες και ανέφερες αυτά τα γεμιστά τσουρέκια του Τερκενλή;; Κλαψ κλαψ..

Τα ζωάκια είναι πάντα τέλεια! Ειδικά όταν είναι μικρούλια και χρειάζονται πιο πολλή φροντίδα!

Καλή χρονιά με υγεία, αγάπη και χαρά!

Dorothy είπε...

Καλή χρονιά! Παρακαλώ σε επόμενες αναρτήσεις να λείπουν οι αναφορές στα συγκεκριμένα τσουρέκια. Αν θέλεις να γράφεις για άλλης επωνυμίας, που δεν έχω δοκιμάσει και δεν επιθυμώ κολασμένα, ελεύθερα! Να την χαίρεσαι τη "Φούντα", πραγματικά φοβερό όνομα! Φιλάκια πολλά!

Ανώνυμος είπε...

KALH XRONIA FILENADA... OTI EPITHYMEIS K ESY K O AKHS k pleon k to kainourio melos ths oikogeneias O FOYNTAS!

Mou exete leipsei afantasta k paizw polu me th skepsh next xmas a la greek style...sto elladistan, vevaiws vevaiws
Tespa omws... gt mexri tote as eimaste kala k vlepoume, allwste kata 70% pi8anothta 8a eimai fevrouario salonika :)

Na dw epitelous to spitaki sou, na mou kaneis kafedaki, na ta poume k meta na mou mageirepseis kiolas gt den mou aresoun oi mises douleies emena! na gnwrisw k ton founta :)

filoures polles... s agapw polu polu polu polu polu poluuuuuu
ou kitsos

Δημιουργία είπε...

Να εχεις μια καλη και ομορφη χρονια.

πουαντερι είπε...

καλη χρονια ζουζουνιτσα μου!!!!!

Aspa είπε...

Μαρία μου, τα μεγάλα πνεύματα συναντιούνται: Βρίσκομαι στο blog σου και διαβάζω αυτήν εδώ ανάρτηση, κι εσύ μόλις άφησες σχόλιο στο δικό μου blog! Τι πλάκα…
Κι εγώ χάθηκα, πολύ τρέξιμο αυτές τις μέρες, αλλά τώρα τα πράγματα επανέρχονται στους κανονικούς τους ρυθμούς!
Καλή χρονιά, υγεία, ευτυχία, προσωπικές και επαγγελματικές επιτυχίες! Φιλιά πολλά!