14.12.08

Ω έλατο! ω έλατο...

εμένα μ αρέσει ο πεύκοοοος...

κακά τα ψέμματα, το έλατο μ αρέσει πιο πολύ. είναι πιο όμορφο κ δε φαντάζει σα χαζό με τις βελόνες του να φεύγουν αριστερά κ δεξιά κ ασουλούπωτα σαν του πεύκου. κ οι κουκουνάρες του είναι πιο γουτσουγουτσου κι όχι σαν πρόκες όρθιες σκέτες νέτες...

πήγαμε χτες κ αγοράσαμε έλατο ψεύτικο βέβαια (έχομεν και μια οικολογική συνείδηση βεβαίως βεβαίως, ασχέτως αν τα χαρτιά μας τα πετάμε όπου ναναι) από ένα υπερμαρκετ γνωστής αλυσίδας (τώρα αμα πω από που θα διαφημίσω κ δε λεεί, δε με πληρώνουν κ το τζάμπα πέθανε). είναι χαριτωμένο αλλά μπελαλίδικο, κάθε κλαδί μπαίνει ξεχωριστά κ μέχρι να βρεις ποιό μπαίνει που, ξημερώνει! ευτυχώς το ανέλαβε ο Άκης κ εγώ περνούσα κορδέλες στα μπαστουνάκια που αγόρασα. το "φούντωσα" (άπλωσα τα κλαδιά του, ν απλώσει) κ το στόλισα με μπάλες στρόγγυλες κόκκινες με χρυσόσκονη, μεταλλιζέ, με διάφορα σχέδια με χάντρες κ πουλιες, με στολίδια που έμοιαζαν με κουκουνάρες μικρούλες, με μανταλάκια που είχαν επάνω μεταλλικές μικρογραφίες, με σοκολατένιες καμπανούλες (οι καμπάνες της Πασχαλιάς δεν είναι αγαπητοί μου?) με γλειφιντζούρια, με ζαχαρωτά μπαστουνάκια (αυτά και μόνο με τρελαίνουν!) και με ξύλινα στολίδια που μου χάρισε η φίλη μου η ασπασία. έβαλα κ 2 κορδελίτσες από εδώ κι από εκεί αλλά θέλει κι άλλες. θέλει κ μεγαλύτερες μπάλες κάτω κ περισσότερα φωτάκια. είναι πανέμορφο έλατο. εμένα μ άρεσε κ είμαι ικανοποιημένη από το αποτέλεσμα! ξέχασα να συμπληρώσω στο στόλισμα, έβαλε κ ο Άκης το άστρο της κορυφής μόλις το τελείωσα κ έγινε ένα δέντρο μάλαμα!

πρώτη φορά στολίζω μόνη μου δέντρο με τα στολίδια που μου αρέσουν (όχι όλα, γιατί αν έπαιρνα μόνο μεταλλικά και μπαστουνάκια, θα μου έβγαινε ο κούκος αηδόνι, κάθε χριστούγεννα κι από ένα!) κ μπορώ να πω πως τα κατάφερα πολύ καλά!


το ελατάκι μου! το καμάρι μου! έβαλα κι άλλα χριστουγεννιάτικα στολίδια στο σπίτι. έχω κ καράβι μικρούλι κ δεντράκι από τα φοιτητικά μου χρόνια. α! πρέπει να σας δείξω κ την κάλτσα του Αη Βασίλη που έχω δέσει στην εξώπορτα! ίσως την αναρτήσω τις επόμενες ημέρες.

το πλυντήριο αγαπητοί μου, μου έσπασε τα νεύρα. αν ήμουν έγκυος, θα γεννούσα 3 φορές. άντε παλιότερα κάτι έκανε, τώρα όμως κλαφτα χαράλαμπε. πλένει πλένει κ δε μου τα ξεβγάζει.. μέσα στις γιορτές αν δω καλή προσφορά miele θα το αγοράσω αλλιώς το Φεβρουάριο που θα έχω πιο πολλά λεφτά κ θα τσοντάρει κ ο μπαμπάς. να το έχω κ μετά το γάμο (άμα παντρευτώ δηλαδής!)

χτες έκανα μπακαλιάρο πλακί. έγινε πεντανόστιμος αλλά ήθελε λίγο ακόμη λάδι κ αλάτι. έχω τη συνήθεια να τα φτιάχνω διαίτης από το καιρό που ήμουν φοιτήτρια κ έκανα οικονομία! να η συνταγή.

Μπακαλιάρος πλακί

υλικά δια 2 άτομα

3 φιλέτα μπακαλιάρου κατεψυγμένα ή 4 ίδια κομμάτια πολύ καλά ξαλμυρισμένα (αν είναι παστός)

1 ποτήρι σάλτσα ντομάτας (είτε ντομάτα φρέσκια στο ρεντέ είτε κονκασέ είτε συμπυκνωμένο)
αν σας φαίνεται λίγο, βάλτε 1μισι ποτήρι

1/2 κουταλιά σούπας τοματοπολτό διαλυμμένο

1/2 φλιτζάνι μαϊδανό ψιλλοκομένο ή χοντροκομμένο (όπως σας αρέσει)

2 κρεμμύδια μέτρια κομμένα φέτες

1 σκελίδα μεγάλη σκόρδο (άμα θέλετε βάζετε κι άλλο, εμας μας κατεβαίνει η πίεση!)

1 φλιτζάνι ελαιόλαδο (περίπου)

αλατάκι

πιπεράκι


Εκτέλεσις

Ξεπαγώνουμε πολύ καλά τον μπακαλιάρο μας ή τον ξαλμυρίζουμε επίσης πολύ καλά. αν σας δυσκολεύει το ξαλμύρισμα δοκιμάστε να βάλετε λίγο χονδρό αλάτι στο νερό του, ξαλμυρίζει γρηγορότερα κ καλύτερα (η μαμά μου το δοκίμασε κ πείστηκε!). λαδώνουμε κ αλατίζουμε τα φιλέτα καθώς και το ταψί μας (εγώ χρησιμοποιώ μικρό πυρέξ κ μου αρκεί) κ το βάζουμε σε μια άκρη.
προετοιμάζουμε τα λαχανικά μας. σωτάρουμε το κρεμμύδι με λίγο λάδι να μαραθεί κ αν χρησιμοποιήσουμε φρέσκια ντομάτα, τη προσθέτουμε κ αφήνουμε να βράσει ελάχιστα κ την απλώνουμε στο ψάρι μας. αλλιώς βάζουμε τα σωταρισμένα κρεμμύδια πάνω από το ψάρι, ρίχνουμε τη σάλτσα, μπόλικο αλάτι κ πιπέρι, το μαϊδανό κ το λάδι. εάν θέλουμε, βάζουμε και φέτες ντομάτα στην επιφάνεια. αν το ζουμί που έχει σας φαίνεται λιγοστό, διαλύστε τον τοματοπολτό σε περισσότερο νερό κ ρίξτε τον από πάνω.
προθερμάνουμε το φούρνο στους 250, βάζουμε το ψάρι μας κ όταν δούμε πως "βράζει", χαμηλώνουμε στους 180 ή και 200.
προτείνω να σκεπάσετε το πυρέξ γιατί πετάγονται από εδώ κι από εκεί οι σάλτσες. όταν λιγοστέψουν τα υγρά κ το πηρούνι βγαίνει καθαρό από το ψάρι (το κλασσικό τεστ ψησίματος), τότε το φαγητό μας είναι έτοιμο!

μπορείτε να το συνοδέψετε με τηγανιτές ή βραστές πατάτες κ σαλάτα μπρόκολο ή κουνουπίδι (ταιριάζουν πολύ με τα ψάρια)

σημείωση: αν θέλετε μπορείτε να βάλετε 1-2 φύλλα δάφνης στη σάλτσα, δίνει ιδιαίτερη γεύση που συνδυάζεται ωραία με τη γεύση του ψαριού.

καλή επιτυχία!!

μόλις αγοράσω ψηφιακή, θα σας δείχνω και φωτός από τα καλούδια μου!


αυτά τα λίγα αγαπητοί μου! άπλωσα μακρυνάρι και σήμερα!! πολλά φιλιά :)

επίσης για τους ενδιαφερόμενους, θα είμαι Αθήνα από αύριο μέχρι και το πρωί της Τετάρτης... δυστυχώς δε θα έχω χρόνο για επισκέψεις ή για καφέ, θα μένω στο Γουδί κ γι αυτό μην παρεξηγηθείτε. θα ξανακατέβω κάποια άλλη στιγμή για περισσότερο!

7 σχόλια:

Δημιουργία είπε...

Και του χρονου, καλες γιορτες να εχετε.Να εισαι καλα κοριτσι μου,να ξαναστολισεις.

Aspa είπε...

Πανέμορφο το δέντρο σας! Να είστε καλά και του χρόνου να ξαναστολίσετε! Και ο Άγιος Βασίλης να φέρει ένα καινούργιο Miele!!! Φιλιά!

Olga είπε...

Ομορφο δεντράκι..:)
Και του χρόνου..!

ΥΓ. Δες σε μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων για προσφορές, αυτό τον καιρό έχουν σχετικές εκπτώσεις (που δεν τις λένε εκπτώσεις για να μην τους κυνηγήσουν νομικά), αλλά εκπτώσεις είναι!

Καλημέρες

Maria Tzirita είπε...

Μπράβο Μαράκι μου, και του χρόνου με υγεία να ξαναστολίσεις, ως σύζυγος πια! Τέτοια νοικοκυρά που είσαι, σιγά μη σ'αφήσει και δε σε πάρει! Χίλια φιλιά!

πουαντερι είπε...

και του χρονου να εισαι καλα!
καλες γιορτες!!!!!!!!!!!
μουτς-μουτς...

maria είπε...

δημιουργία μου σ ευχαριστώ πάρα πολύ :) όλοι μας να είμαστε καλά να ξαναστολίσουμε!

άσπα μου κ που να το δεις που το ανανέωσα! του έβαλα μεγάλες μπάλες κάτω κ περισσότερα λαμπάκια κ μεταλλικά στολίδια. όσο για τον άη βασίλη, δες την επόμενη ανάρτησή μου!

ωωω! όλγα καλωσήρθες! ξέρω για τις προσφορές αλλά τα οικονομικά δε μου επιτρέπουν έξοδα αυτό το καιρό! σ ευχαριστώ..

Μαρία μου από σένα πάντα τα καλύτερα διαβάζω.. σ ευχαριστώ..δε θα παντρευτούμε σύντομα, έχουμε εκκρεμότητες! ίσως σε 2 χρονάκια! δε το βιαζόμαστε κιόλας!

πουαντερί μου κι εσύ κ όλος ο κόσμος να είναι καλά κ του χρόνου!

Heliotypon είπε...

Αν προσθέσεις και μαύρες σταφίδες αποκτά υπέροχη γεύση. Οι σταφίδες εξουδετερώνουν την ξυνίλα της τομάτας.