30.7.08

Ωδή για το weetex..

Σήκωσα αυτή την ανάρτηση γιατί ανακάλυψα την αποτελεσματικότητα μερικών προϊόντων για οικιακές δουλειές (του ποδαριού που λένε, και του χεριού μη σας πω..)


Μόλις πήραμε τα κλειδιά του σπιτιού ήταν αναμενόμενο πως θα ξεπατωνόμασταν στο βάψιμο και στο καθάρισμα..Έτσι προσφέρθηκα σαν καλή νοικοκυρά που είμαι, άσχετα αν στο σπίτι το πατρικό κάθομαι όλη μέρα και με το ζόρι κάνω οτιδήποτε, να αναλάβω το καθάρισμα άντε και λίγο από το βάψιμο (μιας και το βάψιμο είναι δουλειά για στιβαρά και μυώδη χέρια, προσφέρει και θέαμα σε εμάς τις γυναίκες..) Η πεθερά μου ανέλαβε την αγορά των καθαριστικών, σφουγγαρίστρων και πάει λέγοντας.

Μου έφερε λοιπόν καθαριστικό για τα άλατα, χεζαπ (εκείνο το οξύ που είναι σε πορτοκαλί μπουκαλάκια και είναι θυμωμένο όταν το ρίχνεις σε βρώμικες επιφάνειες, γιατί βγάζει αφρούς), φαμπουλόσο (με άρωμα λεβάντα), χλωρίνη (παχύρευστη), υγρό για τα πιάτα, σφουγγάρια, σφουγγαρίστρα και κοντάρι (το οποίο λύγισε, δεν άντεξε τη δύναμη του στιβαρού και δυνατού άντρα που σφουγγάρισε..) και το θαυματουργό wettex!


Μην παραπλανάστε. Δεν είναι ένα απλό βιτέξ που λέμε. Όλα τα άλλα (spontex, vitex, mproulex, σπογγοπετσέτες και πάει λέγοντας) είναι ΦΤΗΝΕΣ απομιμήσεις που δεν αξίζουν μια μπροστά στο καταπληκτικό wettex! Μιλάμε για το αυθεντικό κίτρινο με πράσινα καρώ, που το παίρνεις ρολό και κόβεις όσο θέλεις. Είναι και οικονομικό...


Κι εγώ στην αρχή αναρωτήθηκα γιατί να ξοδεύεται η γυναίκα και δεν αγόρασε απλά βιτέξ με 60 λεπτά το ένα. Δεν παίρω όρκο αλλά νομίζω πως δεν κοστίζουν πάνω από 1 ευρώ.

Έφτασε λοιπόν η στιγμή που το χρειάστηκα, έκοψα ένα κομμάτι λογικού μεγέθους κι έκανα τη δουλειά μου, την οποία δουλειά την έκανε καλά κι ένα απλό βιτέξ. Έφτασα στα μπαλκόνια, τα καθάρισα και πήρα το ανεπανάληπτο wettex να καθαρίσω τα τζάμια και μετά να ακολουθήσει η συνηθισμένη διαδικασία, άζαξ και σκούπισμα. Περνάω το wettex από το τζάμι, από ψηλά μέχρι χαμηλά. Κι όταν σηκώθηκα να πάρω το άζαξ, τι να δω! Το τζάμι ν αστράφτει και να έχει γίνει αόρατο! Εξεπλάγην με το αποτέλεσμα! ούτε άζαξ ούτε αγιαξ! Και με γλύτωσε από πολύ κόπο, αντί να καθαρίσω τα τζάμια μια και δυο και τρεις και τέσσερις φορές, μια φορά με το weetex έφτανε! Και το χρησιμοποίησα πάρα πολύ κι ακόμη να πάθει κάτι. Και σε χλωρίνες το έριξα, και σε Roli (αυτό το πήρα εγώ) και ότι άλλο θέλετε κι ακόμη κρατάει γερά.


Και συνειδητοποίησα πως κάτι ήξερε λοιπόν η πεθερά μου που πλήρωσε παραπάνω και πήρε το αυθεντικό wettex κι όχι ένα πανί της κακιάς ώρας...

1 σχόλιο:

ΤΖΩΤΖΙΟΥ είπε...

Πράγματι, το Wettex είναι το αυθεντικό. Η ερώτησή μου είναι: γιατί το λες «βιτέξ» και όχι «βετέξ»;