22.7.08

Ναι είναι πραγματικότητα λοιπόν..

ναι είμαι στους επιτυχόντες στη προκήρυξη του Παπανικολάου για 8 μήνες (που ίσως γίνει 12μηνο). Σε 1-2 μήνες πιστεύω θα με ειδοποιήσουν κιόλας. Κ ίσως με μια νέα προκήρυξη που βγήκε πρόσφατα (5Κ/2008) να μονιμοποιηθώ. Λέμε τώρα!
και το καλύτερο..ναι..βρήκαμε σπιτάκι. όχι εγώ ακριβώς, ο μεσίτης :P είναι ομορφούλικο και ήσυχο,δυάρι, 90 τετραγωνικά με μπαλκόνι μπρος μπίσω. ευάερο ευήλιο διαμπερές και γω δε ξέρω τι άλλο. έχει μάρμαρο και παρκέ. 15ετίας. ούτε μεσίτης να ήμουν. και μάλιστα σε πολύ καλή τιμή. (ναι καλά μαντέψατε, 300 γιούρος) αυτόνομη θέρμανση και δώρο μια κρεμάστρα και ένα στραγγιστήρι για πιάτα :P α, κι ένα καθρέφτη :P
τώρα βάλαμε μπρος, κουζίνες, ψυγεία, καναπέδες, κρεβάτια..αν όλα πάνε κατ' ευχήν σε 2 βδομάδες θα πίνω καφέ στο μπαλκόνι μου και στην υγεία σας...
είμαι πολύ χαρούμενη. πρώτον γιατί θα μένω ΣΑΛΛΛΛΛΟΝΙΚΑ (όπως το λέμε εμείς οι βόρειοι) και δεύτερον θα μένω με το παλικάρι μου και θα μπορώ να κάνω θόρυβο και να κυκλοφορώ με το βρακί κι άλλα συναφή που δε τα κάνεις όταν μένεις με τους γονείς...
και πρώτο πρώτο θα μαγειρεύω! ότι θέλω εγώ! και όπως το θέλω εγώ! κι όχι όπως το θέλει η μαμά μου...
είμαι λίγο μονόχνωτη ε?..
χαίρομαι όμως... χαίρομαι πολύ...

4 σχόλια:

fcs είπε...

Kalosorises stin poli mas.Oti xriastis sfira kai petaksa!!

naya είπε...

Ουαου!Ολα καλα δηλαδη!!Κ εχεις κ + μια κρεμαστρα κ ενα στραγγιστηρι!!
(κοιτα μεταξυ μας..αυτο με το μαγειρεμα..7 μηνες τωρα..στην αρχη ηταν καλα..τωρα ομως το βαριεμαι συχνα..:(

Frau Lehrerin είπε...

sugkinh8hka! :)
eimai etoimh na klapsw!

twra 8elw na katevw ellada mono kai mono gia na piw kafe sto balkoni sou!

aaax... ftou ftou ftou asteria mou!

ποντίκι είπε...

Καλορίζοικο βρε....

Αντε και συγχαριτηρια και μόνιμη σου εύχομαι...
Για το προτειμω της μαμας μου...
(γιατι δεν ξερω να μαγειρευω?)
Μάλλον... μόνο τα μακαρόνια μου μου αρεσουν... χιχι
Καλά να περνάς....