9.7.08

ιστορίες Part 2

και συνεχίζω με τις ιστορίες μου ως βαρήκοη...

αυτά που είπε η Σοφία, περί ΕΡΤ και "γράμματα χασάπη" είναι μια σταγόνα στον ωκεανό παρόμοιων περιστατικών που έχουν ζήσει και άλλοι άνθρωποι οι οποίοι δεν έχουν πρόσβαση στις περισσότερες υπηρεσίες που μας χορηγεί το αγαπητό ελληνικό κράτος..

έχω μια αδερφή στην ίδια κατάσταση που λέτε και μπορούμε να καταλαβαινόμαστε κάπως στην οικογένεια από την πλευρά της "αναπηρίας".
γιατί είναι αλήθεια αυτό που λένε, αν δε το ζήσεις, δε το καταλαβαίνεις, κάτι που σας απεύχομαι φυσικά, πάντα να έχουμε την υγεία μας.

είναι πολύ τρομακτικό αν σκεφτεί κάποιος πως η αδερφή μου μένει μόνη της με τα 5 παιδιά της και είναι υπεύθυνη για όλα και για όλους..κι αν τυχόν και της συμβεί κάτι, έστω και τυπικό και λείπουν όλοι από το σπίτι(ειδικά όταν στέλνει τα παιδιά στο σχολείο κι ετοιμάζεται για τη δουλειά ή όταν όλα τα ζουζούνια είναι κατασκήνωση και είναι μόνη της) ούτε καν ασθενοφόρο δε μπορεί να καλέσει...πιστεύω κι εγώ θα ήμουν στην ίδια κατάσταση, η σκέψη και μόνο με τρομάζει..

ήταν καλοκαίρι και η αδερφή μου αισθανόταν μια σοβαρή αδιαθεσία. έστειλε λοιπόν μηνύματα στη μητέρα μου μια και δεν μπορεί να επικοινωνήσει αλλιώς. όμως η μητέρα μου μέσα στο πανικό της διάβασε άλλα πράγματα και αναστατώθηκε πάρα πολύ. μέχρι να την ηρεμήσω και να της εξηγήσω πως δεν είναι αυτό που νομίζει και πως η αδερφή μου ήταν καλά (αφού μας έστειλε μετά μήνυμα και μας είπε πως είναι καλύτερα) πέρασε πάνω από μισάωρο..
κι αν ήταν όντως κάτι σοβαρό?
κι αν μέσα σε 15 λεπτά (τόσο χρειάζεται να πάει κανείς από το σπίτι μου στο σπίτι της) συνέβαινε το μοιραίο(βροντήξτε ξύλο) και δεν ήταν κανείς να τη βοηθήσει μια και δεν μπορεί να καλέσει ασθενοφόρο γιατί δεν επικοινωνεί μέσω τηλεφώνου??

γι αυτό πρέπει να ληφθούν τα απαραίτητα μέτρα στα νοσοκομεία, στην αστυνομία και στις σχετικές υπηρεσίες ώστε να είναι προσβάσιμες από όλους, ανάπηρους και μη.

πρέπει το Ελληνικό κράτος να κάνει κάτι, δε πληρώνουμε σα μα#@κες τους φόρους, τις ασφάλειές μας και ένα σωρό άλλα για να μην έχουμε πρόσβαση..
είναι πραγματικά απαράδεκτο...

1 σχόλιο:

ποντίκι είπε...

Θα πω, τι να πω κουράγιο και αγάπη
Φιλιά