17.9.09

Αυστηρά ακατάλληλο (update)

Χρειάζομαι 1000 βυτιοφόρα και ένα ζίπο

να βάλω φωτιά την Αθήνα. μάλλον τα χειρότερα της Αθήνας και του Πειραιά. τα καλύτερα υπόσχομαι να σας τα αφήσω.

ναι καλά το καταλάβατε, πρώτες μέρες κάτω και δε χρειάζεται να ρωτήσετε πως πάνε τα πράγματα...

εκτός του ότι εμπεδώνω ακόμη καλύτερα πως το ελληνικό κράτος είναι άλλη μια κου**δα στη χέστρα της ευρώπης (πρέπει να περάσω από επιτροπή για να κρίνουν αν είμαι ικανή ή όχι να δουλέψω. ναι. όπως το διαβασατε. εγώ που δούλεψα χωρίς σοβαρά προβλήματα 8 μήνες, που σπούδασα και πήρα το γαμωπτυχίο, που μου βγαλαν άδεια ασκησης επαγγέλματος, θα μου πει μια κωλοεπιτροπή αν μπορώ να δουλέψω? ΚΑΛΑ ΡΕ ΜΕ ΔΟΥΛΕΥΕΤΕ???)

εκτός του ότι εδώ τα νοίκια είναι ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΑ (λεφτά έχω να τα δώσω αλλά ρε πούστη, 21 τετραγωνικά 370ευρώπουλα?)

εκτός του ότι το τρένο είναι οτι ναναι οποτε ναναι και οπως ναναι

εκτός του ότι δε βρίσκω σπίτι της προκοπής

εκτος όλων αυτών...

μου λείπει απίστευτα ο Άκης...
απίστευτα...


(ένα καλό είδα μονάχα, την Κοκκινοσκουφίτσα μας... σ ευχαριστώ που μ έκανες έστω και λίγο, χαρούμενη..)


βρήκα σπιτάκι. σούπερ. αλλά η θείτσα με λήστεψε. κανονικότατα όμως. βγήκα σήμερα με φίλο, πήγαμε για νταμπαντούμπα. είχα πολύ καιρο ν ακούσω την αγαπημένη μου μουσική. εσάς δε σας αρέσει. αλλά εμένα μαρεσει από τότε που ήμαν 16. κ ακόμα τρελαίνομαι...
είδα και κάποια άτομα από παλιά και χάρηκα! δε ξέρετε πόσο!
κάπως αρχίζει και καλυτερεύει η κατάσταση, απλά πρέπει να μετακομίσω σύντομαι γιατί η θεία του άκη που με φιλοξενεί, έχει περίεργες τάσεις ώρες ωρες...

αύριο θέλω να πάω στο ζάππειο κ δε ξέρω που ειναι.. κανείς για οδηγίες?

5 σχόλια:

Κοκκινοσκουφίτσα είπε...

μην ακούω χαζά, μην ακούω χαζά. Όλα θα πάνε καλά. Ό,τι θέλεις μου λες. Κι ευχαριστώ για το κομπλιμάν! Κι ανταποδίδω! Και να πάμε και για κάνα φαγητό, μη μας ξανακόψει λόρδα!!!

Ανώνυμος είπε...

Φύγε από τις γκαρσονιέρες και πήγαινε προς μεγαλύτερο διαμέρισμα. Με 370 ίσως να βρεις και δυάρι. 430 έχουμε εμείς ένα τριάρι στην Κυψέλη. Βέβαια εξαρτάται και σε ποια περιοχή ψάχνεις. Αν έχεις αυτοκίνητο μπορείς να πας και κάπου πιο μακριά, πιο φτηνά αλλά θα σε τρώνε οι βενζίνες.
Για τον Άκη δεν έχω λύση εκτός από το ΣΚ. Μια ο ένας μια ο άλλος.

ΥΓ. Καλά γιατί σε διορίσανε Αθήνα στο Βορρά δεν είχε θέσεις;

Maria Tzirita είπε...

Βρε παλιοκόριτσο, δε σου είπα να μου στείλεις μήνυμα να βρεθούμε; Δε σου είπα να σε φιλοξενήσω για όσο χρειαστεί; Θες να μ'εκνευρίσεις;;; Κοίτα κακομοίρα μου να έρθεις την Κυριακή στην έκθεση να σε δω, γιατί αλλοίμονό σου! Άντε, γιατί α!
Φιλάκι!

Eleni Dafnidi είπε...

Στην επιτροπή θα είναι και ο Ψινάκης; Θα βγάλουν και τελική πεντάδα;
Ό,τι να 'ναι.

maria είπε...

κοκκινοσκουφίτσα ναι, και για φαγητό!στο ζάππειο να δουμε θα πάμε?

ανώνυμε, στο Βορρά είχε θέσεις, πως δεν είχε, απλα ειναι περιζήτητες και τις καταλαμβάνουν οι υψηλοβαθμες κυράτσες με προϋπηρεσίες, παιδιά, σκυλιά, γατιά..

μαρία μου, θα τα πούμε αύριο...

ελένη μου, ελπίζω να είναι και ο Ψινάκης. θέλω απελπιστικά αυτόγραφο κ να με πει τι έγινε στο ΛΑΟΣ και δεν έβαλε υποψηφιότητα. ίσως να προτείνουμε στον Σάκη?..