7.9.09

Δεν θέλω..

Χίλια συγνώμη καταρχάς που αυτή η ανάρτηση δεν είναι εντοιχισμένη και πολύχρωμη όπως σας είχα υποσχεθεί..
απλά είναι πολλές οι φωτό και πρέπει να τις περάσω σε φλασάκι και θα κάνει μια ώρα να τις περάσει και δε ξέρω ποιές να διαλέξω..

και που λέτε φεύγω. την επόμενη βδομάδα θα είμαι μόνιμη κάτοικος Αθηνών (για 15 μέρες) και μετά κάτοικος Πειραιά. τρομάρα μ. (πρέπει να γίνω και γαύρος τώρα?)

αν έχει κανείς κάποιον γνωστό κατιτίς που να νοικιάζει γκαρσονιέρα κοντά στο Τζάνειο, θα το εκτιμήσω.. να του πείτε πως θα πληρώνω στάνταρ κάθε 1 του μήνα (εκτός Σαββατοκυριακων φυσικά) και δίνω μέχρι 400 ευρώς. θα προτιμούσα να είχε και καμια κουζινίτσα κανένα ψυγειάκι...

ο Άκης είναι σχετικά πιο ψύχραιμος από μένα που με το παραμικρό με πιάνουν τα ζουμιά..
η μαμά μου δε, την πήρε πραγματικά το παράπονο και μου έκανε τη καρδιά κομματάκια..

και για πείτε μου τώρα..
ποιός θα με ξυπνάει?
ποιός θα μου κάνει αγκαλίτσες όταν κρυώνω?
ποιός θα μου σπάει τα νεύρα με τα άπλυτα πιάτα?
ποιός θα μου κανει σεχ? (ναι είναι ένα θέμα κι αυτό! μη ντρέπεστε!)
ποιός ρε παιδιά? πείτε μου ποιός?????...

σας αφήνω με πολύ πόνο ψυχής...

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Κατ αρχάς με 400 Ευρώ θα βρεις καλό σπίτι. Δυάρι ας πούμε. Τώρα για κοντά στο Τζάνειο δεν ξέρω κανένα. Για τις ερωτήσεις σου τώρα είναι μια ευκαιρία να μάθεις να ζεις χωρίς τον Άκη. :Ρ
1) Το ξυπνητήρι άντε να σου τηλ κιόλας
2) Μια θερμοφόρα!!! (πωπω τι μπανάλ)
3) Επ αυτό είναι δουλειά της γυναίκας!
4) Τσίμπα ένα θερμόαιμο χαμουτζή γιατρό :Ρ

Πόσο καιρό θα μείνεις στον Πειραιά; Εννοώ μέχρι να σου δώσουν μετάθεση για τον Άκη. ;)

maria είπε...

θα εξαρτηθεί. απο το ποιά θα είναι κυβέρνηση (βέβαια, έχουμε κ εμείς άκρες..) από το πού θα θελήσω να μετατεθώ και από το αν είναι χάλια ή καλά στας Αθήνας..

για σένα ένα έχω να πω..πολύ ντροπή για το τίποτα βρε ανώνυμε..

Vassilis είπε...

μετά το 5-0 της Κρήτης, δύσκολοι καιροί για να γίνεις ... γαύρος :)

Theogr ο κηπουρός είπε...

Δηλ. τι έχει ο Πειραιάς και οι γαύροι; Καλώς να μας έρθεις και αν θες πληροφορίες στείλε mail να σου στείλω τηλ.

maria είπε...

vasili, όντως, πολύ δύσκολοι καιροί για να γίνω γαύρος!! κι ας επιμένουν μερικοί και μερικές..

κηπουρέ μου, ο γαύρος μ αρέσει μόνο τηγανιτός.. χωρίς παρεξήγηση..τι να το κάνω το τηλ βρε? αφου δε μιλάω στο τηλ.. είδα τα αξιοθέατα χτες, απελπιστικά μακριά ο πειραιάς από εκεί που θα μένω προσωρινά..