4.5.09

Πήρα τα βουνά

στη κυριολεξία αγαπητοί μου μπλόγκερς...
τριήμερο πρωτομαγιάς πήγαμε στη βροντού με ένα φιλικό ζεύγος κ πιάσαμε το Μάη. ο Άκης ήθελε να πιάσει πουλιά αλλά έπιασε μόνο σπουργιφτάκια που δε μας άρεσαν...

περισσότερες λεπτομέρειες θα σας πω άλλη φορά!

μου άρεσε πάρα πολύ η ανάρτηση του κηπουρού.
και πιστεύω πως έτσι θα έπρεπε να είναι όλες οι Πρωτομαγιές, να θυμόμαστε για ποιό λόγο τις γιορτάζουμε όχι να πιάνουμε το Μάη και τις γνωστές τις σάχλες. αυτά τα κάνουμε από το Μάρτη γιατί για να λέμε και του λόγου το αληθές, τότε ξεκινά η άνοιξη...

δεν έχω άλλα νέα να σας πω! ξανάρχισα δίαιτα κι έχω απελπιστεί...

μη ξεχνάτε το ξεκατίνιασμα...

3 σχόλια:

eirini είπε...

Φιλενάδα, χαίρομαι που πέρασες καλά! Μην απελπίζεσαι με την δίαιτα... θα τα καταφέρεις, λίγο υπομονή θέλει!
Τί εννοείς ότι ο Άκης έπιασε σπουργιτάκια;;; Δεν το κατάλαβα, χαχα!!!

Φιλιά πολλά πολλά μωρό μου!!!!!!

eirini είπε...

Α!... και κάτι άλλο! Βάλε παρακολούθηση και σ'αυτό το μπλοκ!!!!!!!!

aeroxeimarros είπε...

Επιστημονικά η Άνοιξη μπαίνει όταν θερμανθούν τα κατώτερα στρώματα της ατμόσφαιρας με τέτοιο τρόπο ώστε να εκφυλίζονται οι ψυχρές εισβολές που μας έρχονται απ'την Ευρώπη :)