28.4.09

Πάει...



... το χάσαμε κι αυτό που είχαμε!!!


μα είναι δυνατόν να μη το χάσω μ αυτά που είδα σήμερα??


χάζευα μανόλιες να βάλω στο μπλογκ κ πέτυχα κάτι νυφικές ανθοδέσμες... μα κάτι νυφικές ανθοδέσμες!!!

από παλιά έλεγα να βάλω ορχιδέα στα μαλλιά μου ωσάν γίνω νύφ' αλλά σε κάποια φάση μου καθοταν κάπως μεγάλο το λελουδικό κ άρχισα να βλέπω για γαρδένιες... κορυφή το φυτό. κ είδα και μανόλιες για νυφική ανθοδέσμη κ έπαθα η γυναίκα. ΘΕΛΩ ΓΑΜΟ ΤΩΡΑ!!! μόνο κ μόνο για την ωραία την ανθοδέσμη!!!



βασικά είναι τόσες πολλές που δυσκολεύομαι να διαλέξω κ το αφήνω γι αργότερα... νωρίς είναι ακόμη βρε! χε χε






μάκια σας :) μην ξεχνάτε το ξεκατίνιασμα! η Νίτσα καραδοκεί!

6 σχόλια:

πουαντερι είπε...

Βρες εσυ τον καταλληλο και μην σε νοιαζει.....
Παντως μεχρι τωρα η γνωμη μου ειναι οτι η καλυτερη νυφικη ανθοδεσμη και η πιο ρομαντικη ειναι με "ΜΙΓΚΕ"
Τελεια σου λεω......ειναι ενα ανθος υπεροχο αλλα και πολυ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟ σαν την νυφουλα που θα την κραταει.

maria είπε...

η πεθερά μου νομίζω είχε τέτοια ανθοδέσμη στο γάμο της! της αρέσει πολύ το λελουδικό αυτό. εμένα με ξετρέλανε η πρώτη ανθοδέσμη με το ζευγάρι.. κάτι μανόλιες!!! καλέ αρραβωνιασμένη είμαι, τον βρήκαμε το γαμπρό.. πως τον παντρευόμαστε είναι το θέμα χα χα χα

πουαντερι είπε...

Ε αφου το βρηκες μην βιαζεσαι;!
Ζηστε λιγο την ανεμελεια σας μωρε!!!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Φανταστικές..η πρώτη ειδικά.Εγώ στο Καθολικό μου γάμο είχα μυγκέ και μοσχομπίζελα, στον ορθόδοξο ένα κόκκινο τριαντάφυλο απλά.

Ανώνυμος είπε...

Αει βε... κάν΄ς λες κι ο Άκης δεν θέλ' να σε παντρευτεί... κείνος ΑΜΑΝ κάν'... συ είσ' η σκύλα και τον παιδεύ΄ς! χαχαχαχ

Εγώ βασικά... ψηφίζω και πάλι ορχιδέα!!!
Θυμάμαι τη φωτό από το καλοκαίρι 2003 κει μπροστά στο τζάκι μου...
(--> http://img144.imageshack.us/img144/4916/louloudi.jpg)
...και η εικόνα με πείθει :)

τα φιλιά μου

Eleni Dafnidi είπε...

Από λουλούδια κόβω φλέβα για τις τουλίπες σε κάθε χρώμα. Όσο για νυφική ανθοδέσμη δεν την σκέφτηκα ούτε για πλάκα ακόμα.

Μπήκα στο ξεκατίνιασμα, αλλά με την συγκεκριμένη φόρμα σχολίων είχα πάντα ένα θέμα. Δεν μου την εμφανίζει ο υπολογιστής. Αν δεν σου είναι κόπος κάνε της μία μετατροπή γιατί δεν την παλεύω.

Φιλάκια πολλά!