9.5.09

Mamma mia!!!

Εμένα η μαμά μου είναι η πιο τέλεια μαμά του κόσμου! γιατί όταν κάνω δίαιτα μου δίνει να φάω σαν να μη συμβαίνει τίποτε κ μου λέει και το γνωστο: "έλα μωρέ, αυτό δε πιάνεται!!" καθώς λέει τα ίδια και στον Άκη τον οποίο η μάνα του τον κάνει δίαιτα από τότε που γεννήθηκε...

Εμένα η μαμά μου είναι η πιο γλυκιά μαμά του κόσμου γιατί όσο κ να μου θυμώσει άμα της πω 2-3 κουβέντες καθώς και καλά δε μου μιλάει, αρχίζει τη πάρλα...

Εμένα η μαμά μου είναι η καλύτερη μαμά του κόσμου γιατί μ αγαπάει ανιδιοτελώς κ με έκανε προκομένο κορίτσι, να ξέρω να ράβω κουμπιά, να μπαλώνω παντελόνια, να μαζεύω ποδόγυρους, να πλένω πιάτα χωρίς μυρωδιές και ξεραμένα λίπη, να απολυμάνω το μπάνιο, να καθαρίζω το σπίτι και την μελλοντική μου αυλή, να φυτεύω, να ποτίζω, να μαγειρεύω, να πλέκω, να στρώνω το κρεβάτι μου, να πλένω κουβέρτες (σημαντικό!!) να κάνω σάλτσα ντομάτα, να κρατάω λαχανικά στη κατάψυξη, να κάνω αυγά-πατάτες-μακαρόνια, να μην μαλώνω με κανέναν, να υποχωρώ πάντα(άσχετα αν υποχωρώ εκεί που με συμφέρει!), να σέβομαι, να διαβάζω, να γράφω, να καταλαβαίνω, να αγαπάω όλο τον κόσμο...

είναι η καλύτερη μαμά που θα μπορούσα να έχω και δε την αλλάζω με τίποτε!!!

θα μπορούσα να γράφω πολλά για τη μαμά μου αλλά θα αρκεστώ σε αυτές τις λίγες γραμμές!

χρόνια πολλά μανούλα!!!


κ επειδή έχουμε κ στο κόσμο των μπλόγκ μια τέλεια μανούλα, χρόνια πολλά και στη μαμά αχτίδα μας!! αγαπάει όλο το κόσμο ανιδιοτελώς κ αυτό από μόνο του την κάνει υπέροχο άνθρωπο!!

μ έχει ταΐσει αρκετές φορές (μέχρι σκασμού θα έλεγα!!) έστω κ αν πήγα σπίτι της απρόβλεπτα, μου χάρισε τόσα τάπερ και φαγητά, μου άνοιξε απλόχερα το σπίτι της, μου γνώρισε τον κυριο Δημήτρη (φοβερός τύπος) μου είπε τόσες φορές ότι μ αγαπά αλλά επειδής είμαι ντροπαλό παιδί δε της απάντησα όπως έπρεπε, ότι την αγαπώ κι εγώ πολύ! έστω και με το τρόπο μου!
η αγκαλιά της χωράει όλο το κόσμο! εύχομαι να είσαι πάντα καλά αχτίδα μου κ να μας προσέχεις!!! γιατί καλές οι αγκαλιές αλλά σαν της μαμάς δεν έχει!!


χρόνια πολλά μανούλες!!!

5 σχόλια:

eirini είπε...

Τί παιδί είσαι εσύ;;;;;; Ναι μεν σκέφτηκες την μανούλα σου, αλλά σκέφτηκες και την μπλοκομανούλα σου!!! Αχ... βρε Μαράκι μου... με συγκίνησες! Να την χαίρεσαι την μανούλα σου και να σε χαίρεται! Είναι τυχερή που έκανε τέτοιο κορίτσι! Όσον αφορά την μπλοκομανούλα να ξέρεις ότι πάντα θα έχει μια θέση στο σπίτι της για σένα!!!
Φιλιά πολλά πολλά!!!!!!!!!!!!!!

Aspa είπε...

Να τη χαίρεσαι την τέλεια μανούλα σου! Φιλιά πολλά!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Κοριτσάκι μου γλυκό και βέβαια είμαι η μαμά β! άλλωστε αυτό το όνομα το έχω απο πολλές κόρες που σήμερα με πήρανε να μου το πουν.Να ξέρεις σ' αγαπω και θα είσαι για μένα μια ακόμα ψυχοκόρη!

Dorothy είπε...

Να την χαίρεσαι την μαμά σου και να σε χαίρεται κι αυτή, βεβαίως-βεβαίως! :)

maria είπε...

eirini μου αν είναι δυνατόν! έχω έρθει αρκετές φορές σπίτι σας κ δεν έχω κάνει αφιέρωμα για κανέναν απο σας κ ένιωσα λίγο γαϊδούρα.. κι εσύ να χαίρεσαι τη μανούλα σου!μμάκια!!

άσπα μου όσο μπορώ τη χαίρομαι γιατί τώρα που είμαι μακριά μου κακοφαίνεται! αλλά ευτυχώς σταμάτησα να βάζω κιλά!

αχτίδα μου!!μαμά αχτίδα μου!!πολλά πολλά φιλάκια!!!

ντοροθάκι μου σ ευχαριστώ κ ανταποδίδω τις ευχές να χαίρεσαι κι εσύ τη δική σου χρυσοχέρα μανούλα κ να σας έχω από κοντά γιατί έρχεται ο καιρός που θα κατέβω! μμμάκια σας!!