25.4.09

Τσουρέκια της μαμάς...

... και εγχείρηση της μαμάς!

θα αναρωτιέστε βέβαια που χάνομαι και που με βρίσκετε μιας κ ανέβαζα κάθε τρεις και λίγο αναρτήσεις αλλά κι εσείς το Θεό σας δεν έχετε, δεν αφήνετε κανα σχόλιο να ξέρω ότι με διαβάζετε να πάρω λιγάκι θάρρος να συνεχίσω να γράφω τα δικά μου.. φτου σας δηλαδή!!

με χάσατε αγαπητοί μου γιατί με αυτά και με αυτά δεν έμεινε σειρά να κάτσω στο κομπιούτερ μπροστά να σας αφηγηθώ ωραίγια πράματα...

η μανούλα μου χτες έκανε εγχείρηση θυρεοειδούς. όλοι ξέρετε πόσο περίπλοκος αδένας είναι και τι προβλήματα δημιουργεί. αν δε ξέρετε, να σας πω να μάθετε... τον θυρεοειδή τον είχε πολλά χρόνια (από το 88' μου είπε) κ επειδή πέρασε και στεναχώριες (μερικές ήταν κ βαρβάτες) άρχισε να κάνει τα πάνω κάτω ο αδένας..
(λέω αδένας κ νομίζω πως σκέφτεστε το αντρικό γεννητικό όργανο αλλά επειδή είμαι επαγγελματίας, θα το αγνοήσω κ θα συνεχίσω να σας λέω τα της μαμάς μου. και ντροπή σας.) και τελοσπάντων αν κ τον έλεγχαν με τον γιατρό της, ήρθε η ώρα και η στιγμή που έπρεπε να αφαιρεθεί γιατί η βρογχοκήλη που δημιούργησε ήταν μεγάλη σε μέγεθος κ την δυσκόλευε σε πολλά πράγματα. έχω την εντύπωση πως κάποια προβλήματα υγείας που είχε ήταν από τον θυρεοειδή.

ευτυχώς όλα πήγαν πολύ καλά, την σηκώσαν 4-5 ώρες μετά την εγχείρηση (εδώ έπαθα πλάκα) έχει 2 παροχετεύσεις γι ασφάλεια μετεγχειρητικών επιπλοκών (η αιμορραγία είναι πολύ σημαντική επιπλοκή) κ μέχρι την ώρα που την άφησα για να έρθω σπίτι να μαγερέψω, είναι πολύ καλά, θηρίο που λέει κ ο μπαμπαΞενοφών.

ο γιατρός είναι πολύ καλός στη δουλειά του αλλά με ενοχλεί που δε μας πληροφορεί όπως θα έπρεπε! θέλω περισσότερες λεπτομέρειες και λόγω ανησυχίας και λόγω επαγγέλματος (δε μπορώ να δουλέψω σωστά αν δε ξέρω λεπτομέρειες ρε παιδί μου, τι να κάνω, η συνήθεια ξέρετε..) και δε μου τις δίνει λες κ είναι κρατικό μυστικό... θα τον πιάσω να τον ρωτήσω διάφορα τη Δευτέρα που πολύ πιθανόν να πάρει εξιτήριο η μητέρα μου.

έχω εκπλαγεί από την επιστήμη. τι είναι αυτά βρε παιδί μου, μέσα σε 24 ώρες ο ασθενής έχει κινητοποιηθεί από τη κορφή μέχρι τα νύχια θα έλεγα!! θα φάει και σήμερα. θα μου πείτε δεν είναι εσωτερικό όργανο για να μη φάει και σωστά θα πείτε. δυσκολεύεται βέβαια στη κατάποση αλλά αυτό είναι αναμενόμενο και θα της περάσει!

αυτά τα λίγα αγαπητοί μου! χαίρομαι πολύ που η μαμά μου είναι καλά κ απαλλάχτηκε επιτέλους από αυτό το "αυγό" όπως λέει κι αυτή. και χαίρομαι που ο γιατρός είναι έμπειρος κ δε κάνει ότι νάναι. μέχρι στιγμής δε μας ζήτησε ούτε σέντσι. και μακάρι να μη μας ζητήσει δηλαδής γιατί δε μας περισσεύουν κιόλας!

και για να ευθυμήσουμε λίγο, ένα ανέκδοτο που μας είπε ο αδερφός μου την προηγούμενη της εγχείρησης:

Όλοι οι οφθαλμίατροι του κόσμου είχαν παγκόσμιο συνέδριο οφθαλμολογικής και χειρουργικής ματιού. ο καθένας παρουσίαζε τις δικές του εργασίες, έρευνες και δε συμμαζεύεται.

"Εμείς πήραμε έναν εκ γενετης τυφλό κ τον κάναμε να βλέπει 40%." λέει ο άγγλος επιστήμονας

"τι 40%", λέει ο γάλλος, "εμείς πήραμε έναν τυφλό που δεν είχε καμία ελπίδα κ τον κάναμε να βλέπει 70%"

ε άρχισαν να λένε ο καθένας τα δικά του ποσοστά και τι επιτυχία είχε ο τυφλός ασθενής ώσπου λέει και ο έλληνας επιστήμονας:

"α εμείς πήραμε έναν που ήταν τυφλός από μωρό στη κοιλιά της μάνας του κ τον κάναμε να βλέπει 100%!"

εξεπλάγησαν όλοι οι επιστήμονες, αμαν και πως το κάνατε και αυτά δε γίνονται, έφεραν τις αντιρρήσεις τους ο καθένας, και ζήτησαν από τον έλληνα να το αποδείξει.

"θα σας το αποδείξω αμέσως!Φέρτε λίγο τον τυφλό ασθενή που έχω έξω από την αίθουσα παρακαλώ" κ φέρνουν τον ασθενή. του κατεβάζουν τα παντελόνια και τον ρωτάει ο επιστήμονας:
"Γιωρίκα για πες μας τι βλέπεις?"
κ απαντά ο Γιωρίκας: "Τ' α**ίδια μου βλέπω γιατρέ!!!"


μάκια σας!

5 σχόλια:

πουαντερι είπε...

Περαστικα στη μαμα!!!!
Καλε πως δεν σε διαβαζουμε;! τρελαθηκες;! εγω εχω να δω τηλ. εδω και 2,5 μηνες η γυναικα......

Maria Tzirita είπε...

Περαστικά στη μανούλα σου Μαράκι μου κι όλα καλά, αλλά τα "τσουρέκια" σον τίτλο πού κολλάνε; Μήπως σε αυτά του Γιωρίκα...;;; Χα,χα, να'σαι καλά κοριτσάκι μου, φιλάκια!

Maria Tzirita είπε...

Έβαλα και το πρόγραμμα, πέρνα από το "περί δίαιτας"!

Aspa είπε...

Περαστικά Μαρία μου! Χαίρομαι που όλα πήγαν καλά! Να τραβήξεις το αυτί του γιατρού που δε σας ενημερώνει, άκου εκεί!
Καλή εβδομάδα!

Vassilis είπε...

Σιδερένια η μαμά!
Eλπίζω να μην της είπες το φοβερό ανέκδοτο γιατί το γέλιο φέρνει ταρακούνημα και δεν είναι ότι καλύτερο για μετά την επέμβαση!