12.1.09

Σκέτος με γάλα

έτσι αγαπητοί μου μπλόγκερς πίνω το καφέ μου εξαρχής. κ χαίρομαι γι αυτό γιατί σήμερα που πήγα στη διαιτολόγο με πληροφόρησε πως όλα τα ροφήματα πρέπει να είναι ΣΚΕΤΑ. χωρίς ίχνος ζάχαρης κ γάλατος. καλά, θα βάζω γάλα 0%. τι να κάνεις.. κ μη φανταστείτε πως πίνω κάθε τρεις κ λίγο καφέ, ίσα ίσα. κ ο νεσκαφέ με πειράζει πάρα πολύ... μόνο εσπρέσο καπουτσίνο κ φίλτρου κ κανέναν γκολντ νεσκαφέ αμαλάχει με την ωραία την ελαφριά τη γεύση... κ τσαγάκια, πολλών ειδών τσαγάκια! να έρθετε να σας φτιάξω τσάι που θα σας φτιάξει τη διάθεση κ θα τρυπήσει η μύτη σας...

η δίαιτά μου είναι πολύ... εύκολη θα έλεγα γιατί γενικά έχω καλές συνήθειες απλά παραστρατώ συχνά με λιχουδιές. ας ελπίσουμε πως θα μείνω σταθερή... άλλωστε τι θα τα δίνω τόσα λεφτά κάθε βδομάδα? κ για να έχουμε να λέμε, το Πάσχο θα είμαι top model... λέμε ντε τώρα!
άντε και καλή μου επιτυχία..

θ αναρωτιέστε γιατί εφόσον ξέρω τι πρέπει να τρώω κ έχω καλές συνήθειες, δεν κάνω διατροφή μόνη μου. πολλές φορές προσπάθησα αγαπητοί μου μα τζίφος. δεν αυθεπιβάλλομαι ακόμη στο σημείο που θα ήθελα. θέλω δουλειά ακόμη... όταν θα μπορώ να συγκρατηθώ στη θέα ενός σούπερ ντούπερ γλυκού κ όταν θα μπορώ να δείξω ψυχραιμία κ να μη κλαίω με το παραμικρό, τότε ναι, θα έχω φτάσει σε αρκετά ικανοποιητικά επίπεδα! παλιότερα δε μ ένοιαζε, δεν άγγιζα γλυκό αλλά έκλαιγα πιο εύκολα απ ότι τώρα... γι αυτό ξαναλέω θέλω δουλειά!

μου πέρασαν απ το νου δεκάδες θέματα που θα μπορούσα να σας αναπτύξω αγαπητοί μου αλλά όπως και κάθε φορά που κάθομαι στον υπολογιστή μπροστά, η μνήμη μου με εγκαταλείπει με το μυαλό μου κ πηγαίνουν διακοπές στις Μπαχάμες... άλλη φορά θα τα σημειώνω. δε γίνεται αλλιώς...

σήμερα είχα ρεπό που λέτε κ την ψιλοάραξα. πήγαμε στην ΙΚΕΑ πήραμε στρώμα για τρελίτσες (όχι νερού, δε βολεύει ιδιαίτερα χα χα χα) κ 2 τραπεζάκια μικρά. πολύ ωραία πράματα... όταν θα δοκιμάσω το στρώμα θα σας πω αν πραγματικά είναι πολύ ωραία τα πράγματα! θα μου πείτε κ τόσο καιρό χωρίς στρώμα ήμασταν? όχι αγαπητοί μου, έχουμε 2 στρώματα από αφρολεξ τα οποία ήταν στα ράντζα που είχαμε για κρεβάτια στην αρχή. εν τω μεταξύ είχα πρόβλημα στη μέση, κ τώρα που κοιμάμαι σχεδόν στα σανίδια, έχει στρώσει πολύ... αλλά το πρόβλημα είναι πως δε μπορώ να ξεκουραστώ όσο χρειάζεται κ ο Άκης επίσης, έτσι μόλις μπορέσαμε οικονομικά, αποκτήσαμε κ το πολυπόθητο στρώμα, χωρίς το άσχημο χώρισμα που έχουν αυτά τα δυο μονά στρώματα κ βουλιάζει πότε ο ένας κ πότε ο άλλος ανάμεσά του!

χτες έκανα ένα φαΐ.. μα ένα φαΐ! πέννες με τρία τυριά και μπέικον στο φούρνο. κόλαση! ήταν κάτι τελευταίο πριν τη δίαιτα κ του δώσαμε κ κατάλαβε...

το Σάββατο βράδυ μ έβγαλε έξω ο πασάς μου, για σινεμά. είδαμε το "ιστορίες για καληνύχτα" κ ομολογώ πως με συνάρπασε! πολύ γλυκιά κ όμορφη κ σύναμα αστεία ταινία! σχετικά ανάλαφρη, ενδεικνύται για τα παιδιά και τους μεγάλους. μου πήρε κ ποπ κορν ο πασάς, κ κοκακόλα με παγάκια κ καραμέλες κ παίξαμε κ ηλεκτρονικά.. την ευχαριστήθηκα τη βόλτα μας αν κ θα σκέφτεστε: "μα νέα παιδιά κ τη βρίσκουν με σινεμά κ ποπκόρν μόνο? εγώ στα νιάτα τους πήγαινα στα μπουζούκια..." σας πληροφορώ αγαπητοί μου πως οι 2 μας δε λέει καθόλου να πάμε στα μπουζούκια γιατί εκτός του ότι θα βαρεθούμε, θα ξενερώσουμε. είμαστε και κουλτουριάρηδες κ δε τη πολυσυμπαθούμε τη μουσική κ επίσης δεν έχουμε παρέα να πάμε. έχουμε μωρέ αλλά βρισκόμαστε πιο αραιά μαζί τους κ προτιμούμε πιο ποιοτικά πράγματα... θα ήθελα να είχα μύριους φίλους κ να βγαίνω, να περνάω όμορφα αλλά ποτέ δεν μου δόθηκε η ευκαιρία να κάνω μύριους φίλους κ έχω λίγους κ καλούς κ ας βγαίνω μια φορά το μήνα μαζί τους... τουλάχιστον αυτοί θέλουν να είναι μαζί μου κι όχι από υποχρέωση...

έχω κι εσάς βέβαια τους μπλογκόφιλους που πάντα έχετε μια αγκαλιά που χωράει όλο τον κόσμο κι εμένα οπωσδήποτε, αλλά ξέρετε είναι αλλιώς... δε ξέρω αν με καταλαβαίνετε...

εχτές ήμασταν από καναπέ σε καναπέ κ από καναπέ πάλι σε καναπέ... κάναμε κ πολλές αγκαλίτσες κ προσπάθησα να τον χορτάσω τον πασά μου γιατί πόσο τον βλέπω κάθε μέρα! κάναμε όνειρα μακρινά κ ανεκπλήρωτα, τι θα κάναμε αν κερδίζαμε το τζόκερ... κ μου άρεσε τόσο πολύ η φαντασία του Άκη (πάντα μου αρέσει σε τέτοιες στιγμές, πόσο με καταλαβαίνει!) που έκλεισα ραντεβού με τη τύχη μου για την επόμενη κλήρωση του παιχνιδιού!

τ όνειρό μας είναι να αποκτήσουμε μονοκατοικία στο βουνό με τεράστια αυλή, όπου θα είναι τα 3 σκυλιά μας (αγίου βερνάνδρου κ ροτβάιλερ) κ πολλά δέντρα που από κάτω θ αράζουμε το καλοκαίρι κ θα κάνουν σκιά στο σπίτι μας... θα έχουμε και το τζακούζι βεβαίως βεβαίως, και σούπερ ντούπερ κουζίνα με τα επαγγελματικά της κομφόρ και μπάνιο με τεράστια μπανιέρα κι ένα δωμάτιο με γιγαντοοθόνη και απίστευτο καναπέ για παιχνίδια και σπιτοκινηματογράφο και ένα τζάκι όμορφο παραδοσιακό με έναν διθέσιο άνετο καναπέ δίπλα του που θ αράζουμε αγκαλιά, κ ένα τζακ ράσελ που θα μας τρελαίνει με τα κόλπα του (σκύλος μικρός!) και μια μεγάλη κάβα από πλούσια συλλογή κρασιών κ μέρος στο υπόγειο που θα έχουμε τα τυριά και τα κασέρια κ τα παστά τα αλλαντικά (είμαστε λάτρεις των ωραίων γεύσεων!) κ το πιο μεγάλο κ άνετο κρεβάτι του κόσμου!.. το χειμώνα θα βγαίνουμε για σκι και βόλτες με τη γουρούνα (έχει μια τεράστια τετράκυκλη μηχανή στη Βροντού) και το καλοκαίρι θ αράζουμε στη κούνια που θα είναι κάτω από τα δέντρα μας... το πόση δουλειά θα θέλει αυτό το σπίτι και η αυλή, δε μας νοιάζει!... σκεφτόμαστε μόνο τα ωραία...
και θα έρχονται οι φίλοι μας για σαββατοκύριακα και όποτε θέλουν κ θα κάνουμε πατιρντί κ ωραίους μεζέδες κ δείπνα και και και....

τέτοια πράγματα αγαπητοί μου...

ωραία τα όνειρα... πολύ ωραία... μου φτιάχνουν πολύ τη διάθεση κ μου δίνουν δύναμη να συνεχίσω με περισσότερο πείσμα κ προσμονή για το μέλλον μ έναν άνθρωπο που πραγματικά λατρεύω κι ας τον διακοσμώ με διάφορα επίθετα όταν με συγχίζει...

να ονειρεύεστε. κι ας είστε ρεαλιστές κ ας πατάτε με τα πόδια στη γη κ ας μην έχετε περιθώρια... πάντα βρίσκονται τα περιθώρια! είναι κάτι μαγικό, ένα μεγάλο δώρο που μας έδωσε ο Θεός, να ονειρευόμαστε, να ταξιδεύουμε κάθε στιγμή σε άλλο τόπο, άλλο χρόνο... μας δίνουν κουράγιο ψυχικό να συνεχίσουμε σ αυτό τον κόσμο που έγινε ασπρόμαυρος γιατί ξεχάσαν οι άνθρωποι να ονειρεύονται... ξέχασαν να είναι παιδιά, που για μένα το σημαντικότερο πράγμα είναι να μεγαλώνεις, να γίνεσαι υπεύθυνος, ώριμος αλλά να μπορείς σύναμα να παραμένεις και παιδί... έτσι κερδίζεις πολλά σ αυτή τη ζωή που για να λέμε του λόγου το αληθές, είναι πολύ μικρή...

άντε τι μ έπιασε βραδιάτικα κ άρχισα τις φιλοσοφίες!!

κάπου εδώ σας αφήνω γιατί άρχισε να πονά το κεφάλι μου (είχε απίστευτη κίνηση στο γυρισμό απ την ΙΚΕΑ κ το τι τους έσουρε όλους ο Άκης δε λέγεται, εξ ου κ ο πονοκέφαλος!) κ θα παίξω λιγάκι να χαλαρώσω... παίζω το puzzle bobble, από τα mame, αν θυμάστε παλιά στα ηλεκτρονικά, ένα παιχνίδι με δεινοσαυράκια που πετάγαν φούσκες κ σκάγαν ανά τρεις κ πάνω (όχι το bubble bobble).. το χω ξεσκίσει, με ηρεμεί πολύ!

αυτά αγαπητοί μου μπλόγκερς... πολλά φιλάκια σας κ καλή βδομάδα να έχουμε! προαισθάνομαι πως θα είναι πολύ καλή η βδομάδα μας... γιατί η δευτέρα άρχισε με ρεπό!

φιλάκια.... άπειρα!

7 σχόλια:

eirini είπε...

Μαράκι μου, καλησπέρα!!!
Πρώτα απ'όλα να δοκιμάσεις το στρώμα (στον ύπνο εννοώ...) και να μου πεις γιατί και ο δικός μου θέλει να πάρει! Μ'έχει πρήξει!
Εσύ κουλτουριάρα;;; Μην τρελλαθώ κιόλας! Μην μου μιλάς για κουλτουριάρηδες, γιατί δεν τους πάω καθόλου! Εγώ πάντως μια γυροβολιά την ρίχνω, χαχα!
Συμφωνώ απόλυτα στις Μπαχάμες! Φαντάζεσαι τώρα να είμασταν εκεί σε μια σεζλόνγκ η κάθε μια... σούπερ!
Τώρα μόλις γύρισα από την κομμώτρια!
Αυτά... καλή επιτυχία με την δίαιτα! Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΙΤΑ.ΕΙΔΑΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΑΙΝΙΑ.ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ.ΠΕΣΤΑ.

Dorothy είπε...

Μεγειά το στρώμα! Αχ, πως σε νιώθω στο θέμα της δίαιτας... Στην θεωρία σου γράφω βιβλίο, στην πράξη κολλάω λίγο. Είμαι και γλυκατζού-τζου-τζου, αστα να πάνε! Φιλάκια, καλό βράδυ!

Δημιουργία είπε...

Καλη αρχη με τη διαιτα και μεγεια το στρωμα.Καλες ξαπλες κι αγκαλιες.

πουαντερι είπε...

Αχ Μαρακι μου το ιδιο σπιτι χτιζουμε στα ονειρα μας και ειμαστε οι καλυτεροι γειτονες βρε! μονο που στο δικο μου εχω προσθεσει και ενα τεραστιο φωτεινο δωματιο εργαστηρι που εχω απο πανω μεχρι κατω ραφια γεματα νηματα και σχεδια και κανα δυο μηχανες να πλεκω τα απλα πουλοβερακια ,ξερεις τα καθημερινα ντε, και εχω και εναν μεγαλο παγκο που εκει επανω βγαζω τα πατρον μου και....και.... τι να λεμε τωρα!!!!

Aspa είπε...

Καλή αρχή και καλή επιτυχία… Κι εγώ σκέτο τον πίνω τον καφέ μου!
Κυνηγήστε το όνειρό σας και θα πραγματοποιηθεί! Φιλιά πολλά…

Eleni Dafnidi είπε...

Γέλασα πολύ με τον τρόπο που τα λες. Συμπάσχω στο γεγονός ότι δεν μπορώ να αντισταθώ στα γλυκά, δεν μπορώ με τίποτα τα μπουζούκια παρότι έχω πάει μία φορά, (ήταν και η τελευταία), και στο άπιαστο για τους περισσότερους όνειρο του Τζόκερ που σου εξασφαλίζει το σπίτι με την αυλή. Τι να πεις. Τουλάχιστον έχουμε καλό στρώμα!
χαχαχαχαχ
Αλλά τον καφέ σκέτο με ΤΙΠΟΤΑ. Αν ο καφές δεν είναι πετιμέζι προτιμώ να μην πιο καθόλου.
Πολλά φιλιά.