7.1.09

Σπίτι χωρίς Γιάννη...

... προκοπή δε κάνει!

εμείς Γιάννη στο σπίτι μας δεν έχουμε αλλά νομίζω πως είμαστε αρκετά προκομένοι! κ ας μην είμαστε κ πόντιοι γιατί κατά τη φίλη μου Ασπασία, οι πόντιοι είναι και πολύ προκομένοι άνθρωποι. δε λέω βρε παιδί μου αλλά κι εμείς που δεν είμαστε, καλά τα καταφέρνουμε!

Γιορτάζει μια καλή μου φίλη, η γιαγιά της που την έχω κ σαν δική μου γιαγιά γιατί μένει 1 σπίτι παρακάτω από το πατρικό μου, ο ξάδερφος της μαμάς μου με τον οποίο δεν έχουμε και αμάν στενές σχέσεις αλλά πάντα τον σκεφτόμαστε, μια συμαθήτριά μου στο Λύκειο, και 5 - 6 παλιοί "φίλοι" αν με πιάνετε. ναι, αυτό το όνομα με κυνηγούσε μονίμως! και να πω πρώην δε θα ήταν σωστό γιατί ούτε 2 βδομάδες δεν κράτησε η υποτιθείμενη σχέση μας εκτός από έναν ο οποίος ήταν όντως πρώην. και καλά κάνει κ είναι γιατί εκτός του ότι ήταν εξαιρετικά ανασφαλής, με τον Άκη περνάω πολύ καλύτερα... γι αυτό τον αρραβωνιάστηκα κιόλας! Γιορτάζει και η κόρη της αχτίδας μας, το παιδί που δουλεύει στο μαγαζί μας κ είναι φίλος του κουνιάδου μου, ένας ειδικευόμενος ο οποίος είναι τσιφούταρος, ούτε ένα κουλουράκι δε μας κέρασε! και συνεχίζω, ο υποδιευθυντής του τμήματός μας που είναι κορυφαία προσωπικότητα και μας κέρασε γλυκάκια νόστιμα (αυτός είναι σωστότατος!), ένας ασθενής μας που έκανε σήμερα στεφανιογραφία κ τον είχαμε πάρα πολλές μέρες στη κλινική και... αυτοί προς το παρόν!

μου αρέσει πολύ η παροιμία που λέει " ακόμη δε τον είδαμε, Γιάννη τον βγάλαμε!" χα χα χα

σας έχω σπουδαία νέα. σοκαριστικά. ανατρεπτικά. απόψε ή αύριο το απόγευμα θα επισκεφτώ διαιτολόγο. ναι αγαπητοί μου. πρέπει να χάσω 15 κιλά (τουλάχιστον 10) κ πρέπει να τα χάσω τώρα γιατί αργότερα, θα είναι ήδη πολύ αργά.

προβληματίζομαι πολύ γιατί θα μου κόψει τις σοκολάτες, τις καραμέλες, τα γλυκά και όλα τα ωραία τα πραγματάκια που γλυκαίνουν τη ζωή μας και θα φάω ξενέρωμα! αλλά είπαμε. μια απόφαση είναι κι αυτή. και πιστεύω 4 μήνες αρκούν για να επιτύχω το στόχο μου κ να τον διατηρήσω...

εννοείται πως αδυνατίζοντας θ αυξηθεί η αυτοπεποίθησή μου (θα γίνω κάργα ψώνιο δηλαδής) κ θα μπορώ να βρίσκω ρούχα της προκοπής διατηρώντας τον ωραίο ποπό μου. γιατί κακά τα ψέμματα, ο ποπός παραμένε και πρέπει να παραμείνει, οι καμπύλες αναδεικνύουν τη θηλυκότητα στις γυναίκες!! ρωτήστε κ τον άντρα σας να δουμε αν του αρέσουνε οι στέκες... άντε να μη το πάρω και πολύ πάνω μου και το παίζω το απόλυτο θηλυκό μετά!

αυτά τα λίγα αγαπητοί μου μπλόγκερς. ευχηθείτε μου καλή τύχη με τη δίαιτα (ξέρω, αλλού ο κόσμος πεινάει κ εγώ... κάνω δίαιτα!) κ εύχομαι με τη σειρά μου χρόνια πολλά στους απανταχού γιάννηδες και γιαννούλες!

φιλάκια σας!

6 σχόλια:

Olga είπε...

Kαλή επιτυχία με τη διαίτα!
Μπορείς να πεις στο διαιτολόγο να εντάξει στη δατροφή σου κάποια αγαπημένα σου σνακ, χωρίς να χαλάσει το πρόγραμμα σου!!

Φιλιάαα!

Δημιουργία είπε...

Σου ευχομαι καλη αρχη με τη διαιτολογο και ν'αποκτησεις συντομα την κορμαρα που θελεις!!!

eirini είπε...

Αυτό που είπες με τον ποπό έχεις πολύ δικιο! 15 κιλά τα βρίσκω πάρα πολλά για σένα!!!! 8 θα έλεγα γιατί μετά δεν θα έχεις ποπό και βλέπω τον Άκη να φρικάρει!!!
Και ναι... φιλενάδα, δεν θέλω να σε απογοητέψω αλλά οι σοκολάτες πρέπει να κοπούν!!!
Καλά... στην Αχτίδα πως θα πάμε άμα κάνεις δίαιτα;;;;;;;;;;;;

Dorothy είπε...

Καλή αρχή! Αν βρείς διαιτολόγο που επιτρέπει τις σοκολάτες κλπ να μου το πείς (και θα έρθω Θεσσαλονίκη για να με αναλάβει, χαχαχα!)

Maria Tzirita είπε...

Κι εγώ μαζί σου! Καλημέρες και φιλιά!

Aspa είπε...

Καλή επιτυχία! Περιμένουμε νεώτερα…