9.1.09

Ατάκες...

Μυρτώ. είναι η τελευταία ανηψιά μου, η πιο μικρή κ η πιο ναζιάρα απ όλα τα ανήψια μου... αν τρωγόταν, σίγουρα θα θέλαμε πολλές Μυρτούδες για να χορτάσουμε!!!

μιλούσαμε για το ελικόπτερο του Άκη με τον αδερφό μου κ παίρνει κάτι το αυτί της μικρής κ ρωτάει...

Μυρ. - Το ελικόπτερο το πήρατε?
Α. - Ναι το πήραμε!
Μυρ. -Εσείς τώρα που μένετε?
Α. - Θεσσαλονίκη κορίτσι μου. να έρθεις να μας δεις μαζί με τις αδερφές σου
Μυρ. - Κ το ελικόπτερο που μένει??
Α. - Στο σπίτι μας!
Μυρ. -Εεεε! που μένει??!! με πολύ επίμονο ύφος
Α. - Τι που μένει βρε?
(και σώζω εγώ τη κατάσταση)
Μαρ. - Που κοιμάται εννοείς? επάνω σε ένα ράφι στο σπίτι μας!
Μυρ. -Αααα!!!...
και τώρα μπορεί να κοιμηθεί ήσυχη αφού έμαθε που μένει το ελικόπτερο.. :)


πριν βάλουμε να δούμε τη ταινία "Ο Άρθρουρ κ οι Μινιμόι"

Μυρ. - Θα δούμε τους μινιμόι!! θεία Μαρία ξέρεις, οι μινιμόι είναι άνθρωποι!
Μαρ. - και τότε γιατί τους λένε μινιμόι?
Μυρ. -Σου λέω οι μινιμόι είναι άνθρωποι! τους λένε μινιμόι γιατί είναι μίνι άνθρωποι και μένουνε μέσα στη μινι γη!!

που της κατέβηκε αυτό θα ήθελα να ξέρω!! εν τω μεταξύ δεν είχαν δει ποτέ το dvd, όπως με πληροφόρησε η Γεωργία (η μαμά τους κ νύφη μου) μάλλον θα το πέτυχαν σε καμια διαφήμιση...

οι άλλες οι 2 έχουν μεγαλώσει κ δε λένε πλέον τέτοιες αχτύπητες ατάκες... αλλά λένε κάτι κορυφαία που μου βγάζουν τα γυαλια... προς το παρόν στέρεψε η μνήμη μου..

οι άλλοι οι 5 είναι αρκετά μεγάλοι και χρειάζομαι το μηχάνημα της αναζήτησης των windows αλλιώς δε μπορώ να βρω ένα ή δύο κομμάτια από ατάκες τους... όλες είναι υπέροχες κ άπειρες!!!

Άσπα μου σ ευχαριστώ που έκλεψα την ιδέα κ γράφω κ εγώ ατάκες...

Σήμερα είμαι απογευματινή κ δεν έχω καθόλου όρεξη να πάω στη δουλειά. καθόλου όμως!!
στις 12 έχω ραντεβού με τη διαιτολόγο. προσπαθώ να προετοιμαστώ ψυχολογικά...

χτες είχε γενέθλια η Γέωγέω! η φίλη μου καλέ, που μένει στην Αυστρία. μεγάλωσε πλέον. λέμε τώρα... αλλά πιστεύω άτομα σαν αυτήν δε μεγαλώνουν κ δε σοβαρεύονται ποτέ και καλά κάνουνε!!χρόνια της πολλά λοιπόν! να τη χαιρόμαστε!

φιλάκια σας...

6 σχόλια:

eirini είπε...

Γέλασα με το ελικόπτερο...
Δεν είναι άπαιχτα τα παιδάκια; Έχουν κάτι απορίες... χαχαχα!!!! Τα λατρεύω! Να τα χαίρεσαι τα ανηψάκια σου και να δώσεις ένα φιλάκι στην μικρή από μένα.
Χρόνια Πολλά και στην φίλη σου. Πολύχρονη!
Καλή επιτυχία στον διαιτολόγο... πάντως 15 κιλά είναι πολλά. θα σε πάρω να δω τί έκανες!
Φιλάκια πολλά πολλά!

Ανώνυμος είπε...

aμαν με τισ διαιτολογους εχω πληρωσει περιουσιες......
η μια κυκλοφορει με μερσεντες η αλλη εχτισε βιλα στο πανοραμα χαχα!!!!

και στο τελος αγορασα ενα φερμουαρ και εκλεισα το στομα και αυτο ειναι ολο!!!!!μη παιδευεσαι τσαμπα!!!μαγειρευα αλλο φαι για τον μικρο αλλο για τον Σταυρο αλλο για μενα!!!τρια χρονια ειχα μπουχτισει !!εχασα ομως δεκαπεντε κιλα!!!τωρα τα διατηρω ευτυχως!!!

καλο κουραγιο μικρη μου!!

Aspa είπε...

Πλάκα που έχουν τα παιδιά… Μου αρέσει να διαβάζω ατάκες! Να τη φιλοξενήσετε τη Μυρτώ για κανένα Σαββατοκύριακο να έχουμε να διαβάζουμε μέχρι το καλοκαίρι… Φιλάκια!

Eleni Dafnidi είπε...

xaxaax Να την χαίρεστε!!!
Καλή χρονιά και ο νέος χρόνος να σου φέρει μόνο καλά!

πουαντερι είπε...

κουβερτουλα του εχετε του ελικοπτερου για να μην κρυωσει;;;

εμεις το δικο μας το τσακισαμε λιγο και ειμαστε στεναχωρημενοι(ευτυχως πεταει ακομα)

Δημιουργία είπε...

Το ελικοπτερο παντως εμαθε που παρκαρει. Να τα χαιροσαστε τα μικρα σας.