29.9.08

Συμφορά!

Αρρώστησα η γυναίκα!
αρρώστησα!!
εγώ!
που δεν αρρωσταίνω ποτέ! ποτέ μα ποτέ! κι έχω ν αρρωστήσω από το καιρό του Νώε! (ναι, ζούσα τότε..)

μάλλον αμυγδαλίτιδα :(
ευτυχώς δεν ανέβασα πυρετό, το κλίμα εδώ δε μ αφήνει ν ανεβάσω πυρετό. κι όταν ήμαν φοιτήτρια είχα πολύ συχνά τις αμυγδαλές μου κ δεν έκανα ποτέ πυρετό και να οι εξετάσεις για μονοπυρήνωση.. αλλά ήμαν περδίκι μόνο οι αμυγδαλές μου ήταν μέσα στο πύον... (τότε, στο καιρό του Νώε, αφού από τότε έχω ν αρρωστήσω)

πανάθεμά την αμυγδαλίτιδά μου!
ούτε να μιλήσω μπορώ, ούτε να φάω (κι έχω μια διαολεμένη πείνα..τρώω τα πάντα και δε χορταίνω!)είμαι κι αδιάθετη. όλα μαζί! δε γινόταν να έρθει ένα ένα!

δεν είναι και τραγικά τα συμπτώματα, θα μπορούσα να είχα συνάχι, να τρέχουν οι μύξες μου κ να μη προλαβαίνω να τις συμμαζέψω, βήχα να βήχω ώρες ολόκληρες κ να πονάνε τα πνευμόνια μου και όλα τα συναφή που έχουν οι άρρωστοι.
αχ μακάρι να πονέσει μόνο ο λαιμός μου, όπως το καιρό του Νώε. γιατί δε με βλέπω να τη βγάζω καθαρή αν εμφανιστούν κι άλλα συμπτώματα!θα μετακομίσω στη μάνα μου να με φροντίζει αυτή!θέλω τη μαμά μου που λένε!

πήρα ένα mesulid το πρωί, θα πάρω κι άλλο σε λίγο. φορτώθηκα strepsils και lysopaine και παραβλέπω τις ιατρικές οδηγίες και τις τρώω δύο-δύο. λέτε να πάθω καμιά δηλητηρίαση?... και τα τσάγια, το ένα μετά το άλλο.. θα πάω για χαμόμηλο σε λίγο.. (αφού ήπια ένα με γεύση γκρέιπφρουτ κι ακόμη ένα τσάι, μέντα)

ΓΙΑΤΙ ΑΡΡΩΣΤΗΣΑ?? Λέτε να με κόλλησε κανένας ασθενής? αν κ έχουμε ασθενείς μόνο με προβλήματα καρδιάς...
λέτε να με κόλλησε κανείς στο αστικό?
λέτε να με κόλλησε ο Άκης? αλλά μπα, αυτός δεν είναι άρρωστος.
λέτε απλά να κρύωσα? αφού προσέχω ρε, πως κρύωσα...


ούφ.
πολύ ύπουλες οι αρρώστειες. τη κατάρα μου να χουν!!!!

1 σχόλιο:

πουαντερι είπε...

Καλημερα και περαστικα σου.....
ακομα δεν μπηκε ο χειμωνας μας επιασαν οι αρρώστιες, παλι καλα που δεν εχεις και πυρετο...
Σου ευχομαι να περασει γρηγορα και χωρις πολλα παρατραγουδα.