5.3.09

Γάβου - γάβου

πρόκειται να υιοθετήσω ένα πανέμορφο θηλύκό κόκερ.

σα να μη μου έφταναν τα ζωντανά στο σπίτι δηλαδή. τουλάχιστον ο σκύλος θα με προστατεύει από τους κακούς. έχω μια σατανική ιδέα. να το μάθω να κρύβει παπούτσια. βασικά αυτό από μόνο του θα το κάνει... αλλά! αλλά... θα το μάθω να φέρνει τα δικά μου...

δηλαδή τώρα μαζί με τα πραγματικά κατοικίδια που έχω,τα ζωντανά θα γίνουν 1,2,3...8. καλά πάμε. καλά πάμε??..

και κάτι που ξέχασα!
καλό Σαββατοκύριακο σε όλους! και όλες!

5 σχόλια:

Maria Tzirita είπε...

Αχ, Μαράκι, μπράβο! Γλυκύτατα κουταβάκια είναι αυτά, πολύ ζωητά βέβαια - μην ελπίζεις ότι θα σου φέρνει ποτέ τα παπούτσια σου, θα τα τρώει στο δρόμο! Με το καλό να το υποδεχτείς, να το χαίρεσαι και να το αγαπάς! Φιλάκια πολλά, καλό σαβ/κο!

Δημιουργία είπε...

Αντε με το καλο.Καλο Σαββατοκυριακο.

eirini είπε...

Βρε φιλενάδα... πότε θα το φροντίζεις εσύ το σκυλάκι που τρέχεις και δεν φτάνεις;;;;;;;;
Άσε βρε μωρό μου... έχεις άλλα πλασματάκια κοντά σου που χρειάζονται αγάπη και...προδρέμ, χαχα!!!!
Αν το πάρεις πάντως θέλω να το δω!!!!!!!!!!

Καλησπέρα και πολλά πολλά φιλιά!!!

Aspa είπε...

Πότε θα δούμε φωτογραφία; Φιλάκια πολλά!

Dorothy είπε...

Με το καλό! Ασε τα παπούτσια, να το εκπαιδεύσεις να κάνει καμιά χρήσιμη δουλειά,ξέρεις...πλύσιμο, σιδέρωμα :p Φιλάκια,καλή εβδομάδα!