13.11.08

Mamma mia

μου λείπει πολύ η μαμά μου

θέλω να χωθώ στη μεγάλη αγκαλιά της, με το μοναδικό άρωμα που αποπνέουν όλες οι μανούλες, κ να μου χαϊδέψει τα μαλλιά κ να με πειράξει λέγοντάς με μπέμπα, μωρό κ όλα τα συναφή...


η μαμά μου είναι η καλύτερη μαμά όλου του κόσμου! εκτός του ότι κάνει απίστευτα φαγητά, τυρόπιτες (γενικά όλων των ειδών τις πίτες..) που εξαφανίζονται σε δευτερόλεπτα, κάνει τα πάντα μα τα πάντα με τη δική της μοναδική φροντίδα... αν μου δείξετε 2 δέματα με καλούδια μέσα, θα καταλάβω κατευθείαν ποιό είναι της μαμάς μου κ ποιό ξένο... κ πιο παιδί δε τα ξεχωρίζει αυτά θα μου πείτε..


μεγάλωσα όμως κ πρέπει να σταθώ κι εγώ στο ύψος μου αν κ είμαι μόνο 1,70 χε χε, κ να αρχίσω να νοικοκυρεύομαι έτσι όπως πρέπει (αν κ βαριέμαι..), να κάνω το φαΐ μου, το σπίτι μου κ όλα τα συναφή..


από τη μία είναι καλά που κάνω κάποια πράγματα μόνη μου κ έχω κάποιες πρωτοβουλίες χωρίς να με ζαλίζει η μαμά μου με τα ναι και τα όχι, αλλά από την άλλη το σπίτι όταν γυρνάω δεν μυρίζει μανούλα όπως και να το κάνουμε!!!


ένα μεγάλο ΖΗΤΩ στις μανούλες όλου του κόσμου... κ ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ στις μανούλες όλου του κόσμου που προσέχουν τα παιδάκια τους πιο πολύ από τον εαυτό τους κι ας είναι υπερβολικές κι ας φωνάζουν συνέχεια...


να και μια φωτό με τη μανούλα μου :)


η δεσποινίς είνα η Χρυσάνθη, η πρώτη μου ανηψιά. όπως βλέπετε η κουζίνα μονίμως ανοιχτή, φώτα, απορροφητήρες, χαμός.. η φωτό είναι βγαλμένη στη τραπεζαρία του σπιτιού μου.
θέλω τη μαμά μου!! έχω καιρό να το πω αυτό...

11 σχόλια:

Aspa είπε...

Τι τρυφερή ανάρτηση!!! Μακάρι να μου τα λένε κι εμένα αυτά κάποτε τα παιδάκια μου! Ένα φιλί στη μανούλα σου κι από μένα!

Eleni Dafnidi είπε...

Τι γλυκό...
Ελπίζω να της τα λες και από κοντά όλα αυτά...

Ανώνυμος είπε...

eνα μεγαλο μπραβο στη μαμα σου που "εβγαλε"τετοιο παιδι σαν κι εσενα και τα αδελφια σου...

μμμμ μυριζει αγαπη και...τυροπιτα(χαχα) το σημερινο σοτ ποστ!!!

maria είπε...

θέλω τη μανούλα μου :(

να είστε σίγουροι πως της τα λέω κ της τα δείχνω με τον καλύτερο δυνατό τρόπο! μπορεί να μαλώνουμε όπως κάθε μάνα με κόρη κ μπορεί να με απελπίζει κάποιες στιγμές λόγω του ότι πέρασε αρκετά με την αδερφή μου αλλά τα αισθήματα, αισθήματα!!

αχ μανούλα!

Ανώνυμος είπε...

TI GLYKEIA KAI TRYFERH ANARTHSH .

KAI EGO ETSI NOMIZO: "MANA EINAI MONO MIA"
EIMAI 54 XRONON KAI AKRIBOS ETSI AISTANOMAI OTAN ME AGALIAZEI H DIKH MOY H MAMA .MIA ZESTH GEMATH 8ALPORH ANGALIA!!! KAI H DIKIA MOY EINAI KATAPLHXTIKH MAGEIRISSA KAI EGO EXO PAREI APO AYTHN XI XI XI
ETSI TOYLAXISTON MOY LENE TA 2 MOY PAIDIA !!!!

ELPIZO NA THS LES AYTA TA GLYKA LOGIA ME KA8E AFORMH !!!!

ANTIGONH APO KANADA

Maria Tzirita είπε...

Αχ Μαράκιμου, κι εγώ τη δικιά μου! Όσο κι αν μεγαλώσουμε, και δικά μας παιδιά να κάνουμε, πάντα υπάρχουν στιγμές που μόνο τη μαμά μας θέλουμε... Μπράβο σου που εκφράζεις τα συναισθήματά σου, τυχερή εσύ με τέτοια μαμά, τυχερή κι η μανούλα σου με τέτοια κόρη!

Δημιουργία είπε...

Να της το λες και να της το δειχνεις, γιατι οι μαμαδες ειμαστε παραπονιαρες.

eirini είπε...

Γλυκό μου κοριτσάκι!!! Και στην κουζίνα της μαμάς μου επικρατεί ο ίδιος χαμός... όλα λειτουργούν 24ώρες το 24ωρο!!!
Η μαμά σου πρέπει να είναι εξαιρετική!!! Αλλιώς πώς θα έβγαινες εσύ έτσι;!!!
Καλημέρα και καλό Σαββατοκύριακο!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

αχ καλή μου..... λείπει η μανούλα κι ας την έχεις δίπλα σου...

σε καταλαβαίνω....

φιλάκια!

Ανώνυμος είπε...

Τι γίνεταιιι!; Εκεί που διάβαζα μία ωραιότατη ανάρτηση περι ακοής, έχασα την όραση μου και δεν την ξαναείδα τη συγκεκριμένη ανάρτηση! Μαγεμένο είναι το blog!:: Όχι τίποτε άλλο, αλλά αν είναι να ζητήσω κανένα φίλτρο...

maria είπε...

τα νεύρα μου τσατάλια! κάνω χριστουγεννιάτικο το μπλογκ κ κάνω διάφορες ρυθμίσεις...
δεν είναι μαγεμένο χε χε