2.8.11

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

Αν τυχόν κ πέσετε στα χέρια του, τολμήστε να κάνετε κάτι που δεν έκανα εγώ, να τον πάτε στο αυτοφωρο. ο πατέρας μου χειρουργήθηκε στο παχύ έντερο. δε θέλω να δώσω λεπτομέρειες περί της ασθένειάς του. αλλά είμαι εμφανώς πολύ εκνευρισμένη γιατί του δώσανε φακελάκι. Γ. ΜΑΡΑΚΗΣ, ΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ Β ΠΡΟΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗΣ ΙΠΠΟΚΡΑΤΕΙΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ. Κ το φακελάκι που πήρε για αφαίρεση σιγμοειδούς ΕΝΩ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ ΤΑ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΟΛΑ, ήταν 1.500 ΕΥΡΩ.

1.500 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΣΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΟΥ
1.500 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΘΑ ΒΓΕΙ ΖΩΝΤΑΝΟΣ ΑΠ ΤΟ ΧΕΙΡΟΥΡΓΕΙΟ
1.500 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟΝ ΠΡΟΣΕΞΟΥΝ
1.500 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΔΙΑΚΟΠΕΣ Ο ΓΙΑΤΡΟΣ...

Καταλαβαίνω πως οι συνθήκες είναι άθλιες στα δημόσια νοσοκομεία αλλά αυτό δεν είναι λόγος να αρπάζουμε τα λεφτά του κόσμου.
ναι μεν έκανε πάρα πολύ καλή δουλειά όσον αφορά το πατέρα μου, δεν είχε ούτε μια επιπλοκή (μόνο ένα λόξυγγα!) δοξάζω το Θεό που είναι ζωντανός και περπατάει, αλλά ρε παιδιά έλεος..

όταν έμαθα πως έγιναν όλα αυτά χωρίς να τα γνωρίζω, περιττό να σας πω τις διάφορες ψυχολογικές διακυμάνσεις μου..
παρακαλώ τολμήστε να κάνετε αυτό που δεν έκανα εγώ. στείλτε τον στους μπάτσους.

κ δε σας είπα το καλύτερο, αφού ο πατέρας μου τον ενημέρωσε για τη δυσχερή οικονομική κατάσταση που επικρατεί γενικά και ειδικά, ο γιατρός του είπε "Αν μπορείς, μου τα δίνεις τα χρήματα". ΔΗΛΑΔΗ, ΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΒΓΕΙΣ ΖΩΝΤΑΝΟΣ, ΣΚΑΣ'ΤΑ... 

12 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πώς μπορούν και κοιμούνται ήσυχοι τα βράδια αυτοί οι "γιατροί" ήθελα να 'ξερα...

mahler76 είπε...

έπρεπε να την φάει την μήνυση το κάθαρμα :(

ελπίζω πάντως ο μπαμπάς να είναι καλά.

Ανώνυμος είπε...

εσυ γιατι δεν το κανεις?αφου ξερεις το ονομα του .κατηγγειλε τον

astroneraidoula είπε...

Μακάρι να κάναμε όλοι καταγγελία σε κάθε τέτοια περίπτωση. Αλλά εκείνη την ώρα σκέφτεσαι μόνο να γίνει ο άνθρωπός σου (ή εσύ ο ίδιος) καλά. Πριν δύο χρόνια είχα πάθει μετατόπιση μεσοσπονδυλίου δίσκου. Ο δίσκος είχε μαγκώσει το νεύρο του αριστερού ποδιού, με απότέλεσμα να πονάω φρικτά. Μου έκαναν ενέσεις μορφίνης και τους παρακαλούσα να με ακρωτηριάσουν για να μην πονάω. Την στιγμή λοιπόν που πονούσα ΦΡΙΚΤΑ ο νευροχειρουργός μου έλεγε απλά, πως πρέπει να χειρουργηθώ ΑΜΕΣΑ (σε 1-2 ημέρες) γιατί διαφορετικά ή θα πάθω ανακοπή από τον πόνο και θα πεθάνω, ή θα παραλύσει το πόδι μου. Ολα αυτά σε ηλικία 35 ετών με δύο παιδιά 2 και 5 ετών. Οταν ρώτησα πως θα γίνει σε δημόσιο νοσοκομείο ΑΜΕΣΑ μου είπε "με 1800 ευρώ". ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ. Ή μου δίνεις 1800 ευρώ ή πεθαίνεις. Σε μια μανα 35 ετών με δύο μωρά. Όχι μόνο τα ζήτησε, αλλα όταν με έβγαλαν από το χειρουργείο και ενώ ακόμα ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΞΥΠΝΗΣΕΙ για να δουν αν είμαι καλά, τα ζήτησε από τον άντρα μου και του έκανε παρατήρηση που δεν τα είχε ήδη μαζί του. Φυσικά δεν μας περισσευαν. Τα δανειστήκαμε και τα επιστρέφαμε λίγα - λίγα. Σκ.... γιατροί......

Rosa Damascena είπε...

Συγγνώμη και αυτός ο άνθρωπος γιατί δουλεύει ακόμη;;; Γιατί δεν τον έχετε καταγγείλει 100 φορές μέχρι τώρα; Είμαι έξω φρενών όμως με αυτό που διάβασα

ελλη στ... είπε...

και στον δικο μου πατερα ζητησαν καποτε φακελλακι ...στο ιπποκρατειο θεσσαλονικης εχει πολλα χρονια αλλα συνηθιζεται εκει...το μετανοιωσα αλλα τα δωσαμε και μας πεθανε...γδερνουν εμας και κανουν βιλλες και ταξιδια σε πολυτελη ξενοδοχεια..μακαρι να τους πιασουν ολους μακαρι να τους καταγγελνουν φτανει πια...

νικολετα είπε...

πολλοι θελουμε να καταγγειλουμε τους γιατρους αλλα λογω της στηγμιαιας ευσθησιας μας (και αυτην την περιπτωση εκμεταλευονται και μας ζητουν χρηματα) δεν το κανουμε..ειμαι παθουσα και εγω αλλα δεν το εκανα δυστυχως τα δωσαμε

ΣΟΦΙΑ-Ξ είπε...

ΓΝΩΡΙΖΩ ΚΙ ΕΓΩ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΓΙΑΤΡΟ ΑΛΛΑ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΦΑΚΕΛΑΚΙ.ΑΝ ΚΑΙ ΖΩ ΣΕ ΕΠΑΡΧΙΑ ΟΠΟΤΕ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΑ ΚΑΠΟΙΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΔΙΝΕ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΤΗΛ.ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΨΩ ΑΝ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΤΕΥΤΑ ΟΤΙ Ο ΕΝ ΛΟΓΩ ΓΙΑΤΡΟΣ ΑΝ ΔΕΝ ΔΙΝΑΤΕ ΤΑ ΕΥΡΩ ΤΙ ΘΑ ΕΚΑΝΕ ΔΕΝ ΘΑ ΧΕΙΡΟΥΡΓΟΥΣΕ?? ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΣΑΣ ΔΗΛ ΑΛΛΙΩΣ ΤΟΝ ΠΡΟΣΕΞΕ? ΙΣΧΥΡΙΖΟΜΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΤΑΞΙΩΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΩΣ ΕΣΑΣ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΝ ΖΩΗ.ΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΤΟΥ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΠΙΚΡΟΤΩ ΑΛΛΑ ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΑΚΑ ΣΧΟΛΙΑ.ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΣΑΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΠΟΡΕΙΑ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΜΑΚΡΟΖΩΙΑ.Ο ΔΕ ΓΙΑΤΡΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙΑΦΩΣΙΩΜΕΝΟΣ ΣΤΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ...ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΜΕΡΑ

maria είπε...

πραγματικά αν σας έλεγε κάποιος γιατρός σε πολύ κρίσιμο σημείο για τη ζωή του συνανθρώπου σας "ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ, δωστε μου 1500 ευρω να σας χειρουργησω" τι θα υποθέτατε? είμαι στο χώρο της υγείας εδώ και 5 χρόνια κ βλέπω πως λειτουργούν τα πράγματα. αν τυχόν κ δε του το δίναμε, πως θα ήμασταν σίγουροι πως θα τον πρόσεχε?.. πως θα έβγαινε ζωντανός απ το χειρουργείο? κ ήταν μια αρκετά δύσκολη επέμβαση κ ίσως κάποιος άλλος να τα κατάφερνε καλύτερα ίσως να μην ασχολιόταν τόσο όσο αυτός.
μπορεί να ήμασταν μεμονομένο περιστατικό αλλά οφείλω να το αναφέρω. θα προτιμούσα να ήταν και πιο άνθρωπος αλλά γούστα είναι αυτά κ ας μη τα θέλουμε κι όλα.
ο πατέρας μου έχει πεθάνει εδώ και κάποιους μήνες δυστυχώς. όχι όμως από απροσεξία του γιατρού, η κατάστασή του ήταν αρκετά προχωρημένη.
αυτά.

ΣΟΦΙΑ-Ξ είπε...

τα συλλυπητηρια μου! ο θεος να τον αναπαυσει.Λυπαμαι γιατι μου θυμιζετε τον δικο μου πατερα. Να ειστε εσεις καλα ο πονος περναει με τον καιρο. Διαβαζω πολλες φορες το μηνυμα σας και λυπαμαι διπλα που το συστημα στον χωρο της υγειας λειτουργει κατ αυτον τον τροπο, ολοι το γνωριζουμε αλλα γιατι τα δινουμε?ιδιαιτερα στα χρονια αυτα που οι μισθοι ολων εχουν εξευτελιστει δεν θα επρεπε να συμβαινουν αυτα...Και κατι ακομη που επεσημανα ειναι οτι δυστυχως η ανθρωπια εκλλειπει απο τα χρονια μας,υπαρχει το συμφερον .Οσο για τα χρηματα που ζητουν οι δικηγοροι και οι γιατροι το κανουν παντα σε ατομα με προβληματα με αυαισθησιεσς και εκει που τους σηκωνει να ζητησουν.Σας καταλαβαινω απολυτα γιατι τα ιδια καναμε κι εμεις,αλλα αν ξανατυχαινε θα δρουσα διαφορετικα (αλλα ποτε μην λες ποτε γιατι ποτε δεν ξερουμε τι μας επιφυλασει το αυριο)

ΣΟΦΙΑ-Ξ είπε...

τα συλλυπητηρια μου! ο θεος να τον αναπαυσει.Λυπαμαι γιατι μου θυμιζετε τον δικο μου πατερα. Να ειστε εσεις καλα ο πονος περναει με τον καιρο. Διαβαζω πολλες φορες το μηνυμα σας και λυπαμαι διπλα που το συστημα στον χωρο της υγειας λειτουργει κατ αυτον τον τροπο, ολοι το γνωριζουμε αλλα γιατι τα δινουμε?ιδιαιτερα στα χρονια αυτα που οι μισθοι ολων εχουν εξευτελιστει δεν θα επρεπε να συμβαινουν αυτα...Και κατι ακομη που επεσημανα ειναι οτι δυστυχως η ανθρωπια εκλλειπει απο τα χρονια μας,υπαρχει το συμφερον .Οσο για τα χρηματα που ζητουν οι δικηγοροι και οι γιατροι το κανουν παντα σε ατομα με προβληματα με αυαισθησιεσς και εκει που τους σηκωνει να ζητησουν.Σας καταλαβαινω απολυτα γιατι τα ιδια καναμε κι εμεις,αλλα αν ξανατυχαινε θα δρουσα διαφορετικα (αλλα ποτε μην λες ποτε γιατι ποτε δεν ξερουμε τι μας επιφυλασει το αυριο)

χρυσα είπε...

επρεπε να τον καταγγηλετε.Σφαλμα μεγα.Αν δεν το κανουν ολοι οσοι τους εκμεταλλευτηκαν τοτε οι γιατροι θησαυριζουν εις βαρους μας,ειναι μαυρα αφορολογητα και με την πραξη μας συννενουμε κι εμεις στο υπαρχει φοροδιαφυγη.Ε πως να παμε μπροστα οταν κλεβουν ολοι τΟ κρατος?Ολοι οι γιατροι ακριβοπληρωνονται δεν εχουν αναγκη τα δικα μας τα ευρω .