13.4.11

Επιτέλους

φεύγω ρε μπλόγκερς μου. φεύγω. μέσα στο Μάη. ήρθε το χαρτί, το γαμήλιο δώρο της κυβέρνησης χα χα..
κοπιάστε κ για το γλυκάκι.. δεν έχω πιατάκια να το σερβίρω, μόνο κατί του καφέ και ντρέπομαι.. αλλά στο καινούριο σπιτάκι στη σαλόνικα, θα έχω σίγουρα!!!

είναι γλυκό λεμόνι! η συνταγή είναι της γαστεροπλήξ, εγγυημένη επιτυχία. εχτές πελάγωσα μόλις το έσβησα γιατί με φαινόταν γλυκατζούρα! σήμερα όμως είναι σπέσιαλ.. κ λίγο ξινούτσικο.. γαστεροπλήξ σ ευχαριστώ :)






να ρέουν άφθονες και οι σαμπάνιες, και τα φερέρο και τα αρνιά γιατί αυτό το πάρτι για πρέσβη πιστεύω αξίζει αυτή την ατελείωτη αναμονή!

4 σχόλια:

Fri είπε...

Άντε βρε, με το καλό η μετεγκαταστασή σου στα πάτρια! Όλα καλά σου εύχομαι :)

mahler76 είπε...

ΜΕ σκέφτηκες και έβαλες και τις αρνούμπες να ψήνονται!!! Όλα καλά σου εύχομαι στο νεο ξεκίνημα. Τα φιλιά μου :)

Ανώνυμος είπε...

Καλή αρχή βρε! :)

Ανώνυμος είπε...

Μαρακι μου, όλα να έρθουν όπως επιθυμεις! Πολυ χαρηκα για σενα, γιατι ήξερα ποσο ηθελες να φυγεις!
Με το καλο και νυφουλα!!!
Ολα καλα με τις ετοιμασιες;