8.8.10

Στην αναβροχιά..

καλό και το χαλάζι!

έτσι έλεγαν οι παλιοί και ξέρανε τι λέγανε, πιστέψτε με! καλέ δε βρέχει καθόλου στας Αθήνας? μη χειρότερα δηλαδής! έχω ψηθεί ωσάν τη μπριζόλα στη σχάρα! ωσάν χταπόδι στον ήλιο! ωσάν τις ρέγγες στο αλάτι!!

η ανηψιά μου βγήκαν 5τες! καλό ήτανε γιατί δε με άρεσανε ιδιαίτερα. θα μπορούσαν να κάνουν περισσότερα ακροβατικά! δε συμφωνάτε?? και λίγο παραπάνω τζέρτζελο αν είχε, θα το κερδίζαμε πιστεύω!!

έχομεν κ άλλους αγώνες, οπότε μη σας πτοεί το 5ρι.. σύντομα θα γίνει άσσος!

σας αφήνω! είμαι αφηνιασμένη απ τη ζέστη! ΟΥΦ ΟΥΦ ΟΥΦ!

8 σχόλια:

( fortounata) είπε...

καλά είναι και 5τες.από ζέστη,εδώ πάνω να δεις.φιλιά.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Καλημέρα κοριτσάκι μου, ξέρω πόσο αφόρητη είναι αυτή η ζέστη, σου κόβει την ανάσα και σου ρίχνει το ηθικό..θα περάσει που θα πάει..

Ανώνυμος είπε...

Η ζέστη είναι μια καλη ευκαιρία να αφήσεις τα παραπονα και να πας παραλία!

Και μπάνιο να μην κάνεις...μπορείς απλά να νιωσεις λιγη υγρασια απο τη θαλασσα και ενα αερακι να σε χτυπαει!

βουρ λοιπόν

Fri είπε...

Εδώ στα νότια να δεις ζέστη, Λιβύη λέμε! Αλλά κάνουμε βουτιές και συνερχόμαστε. Εσύ υπομονή, μέχρι να έρθει η σειρά σου να απολαύσεις τις παραλίες;)
Συγχαρητήρια στην ομάδα, 5η είναι μια καλή θέση. Και σε καλύτερα εύχομαι!

mahler76 είπε...

τώρα είδα και την προηγούμενη ανάρτηση. Μπράβο τους και είς ανώτερα :)

Eleni Dafnidi είπε...

Δεν τα είδα τα κορίτσια. Έχω να ανοίξω pc και τηλεόραση κάτι αιώνες. Το μόνο που λειτουργεί ακατάπαυστα εδώ είναι το κλιματιστικό για λόγους καθαρά επιβίωσης. Είναι αξιέπαινες έτσι κι αλλιώς, όπως και κάθε αθλητής και εύχομαι να τα πάνε πολύ καλύτερα στο μέλλον.
Που σε πετυχαίνω μανδάμ;

maria είπε...

ελενη μου με πετυχαινεις στο εξοχικο μου στον Πειραιά.. έχω ένα κινέζο να με κάνει αέρα χωρίς ιδιαίτερη διαφορά...
δε πήρα γιαπωνέζο γιατί είναι ασύμφορος και πολύ ακριβός..
άντε άλλες 2 βδομάδες κ αρίμπα. πάω να λιαστώ..
εσείς που βρίσκεσθε αγαπητή μου?

Eleni Dafnidi είπε...

Στο νησί μου. Όχι το ιδιόκτητο. Το κοινόχρηστο. Καρφωμένη κάτω από μία Toyo-κάτι συσκευή, πιθανή συμπεθέρα του γιαπωνέζου που προανέφερες. Η θερμοπληξία καραδοκεί. Ή η ζέστη το έχει παρακάνει φέτος ή εγώ χάνω τις αντοχές μου. Ή και τα δύο…
Εύχομαι να περάσεις τέλεια στις διακοπές σου!