11.3.10

Home Alone

έφυγε η μανούλα μου. ήταν εδώ μια βδομάδα και κάτι μερούλες. περάσαμε πολύ όμορφα! σας έχω και συνταγή για ταχινοσφολιατάκια στην επόμενη ανάρτηση..

συγχωρέστε με αλλά λυγίζω... δεν αντέχω άλλο στις εξουθενωτικές βάρδιες, στα λιγοστά ρεπό, στον λιγοστό χρόνο που έχω για να μοιράσω στον Άκη, στους γονείς μου και σε αγαπημένα πρόσωπα...

αρχίζω κι έχω ψυχολογικά συμπτώματα κ δεν είμαι καθόλου καλά.. προσπαθώ ν απασχολώ το μυαλό μου συνέχεια για να μη με πάρει η κατρακύλα

δεν έχω ξαναρχίσει το κάπνισμα ευτυχώς.. αλλά δεν είναι μακριά η στιγμή! θα μου πεις τι να σου κανει το κάπνισμα? μήπως θα σε φέρει πιο κοντά στους δικούς σου...

έχω τάση για μελαγχολία και κατάθλιψη. κ αυτό το κατάλαβα όταν ήμουν φοιτήτρια. κ το σόι μου έχει γενικά μια τέτοια προδιάθεση...

φοβάμαι τη μοναξιά και δε σας το κρύβω καθόλου... φοβάμαι να μη χάσω τον Άκη.. φοβάμαι να μη χάσω τους γονείς μου... φοβάμαι να μείνω μόνη.. φοβάμαι να γυρνάω στο σπίτι κ να μην είναι ΚΑΝΕΙΣ...

να μην υπάρχει καμια αγκαλιά να με παρηγορήσει έστω και λίγο...

μακάρι να φύγω από αυτή τη κωλόπολη που μου στερεί τα πάντα. ΤΑ ΠΑΝΤΑ....

είμαι έτοιμη να παραιτηθώ απ τη δουλειά μου. σύμφωνα με πρόσφατους υπολογισμούς σύντομα δε θα μου φτάνουν τα χρήματα που παίρνω.. οπότε τι σκατά κάνω εδώ πέρα? δουλεύω για να ζω ή ζω για να δουλεύω?..

με συγχωρείτε αλλά δεν είμαι καλά. καθόλου καλά. κ δε πρόκειται να αλλάξει κάτι στο μέλλον.. αν είναι κάποιος από εσάς που διαβάζει αυτές τις γραμμές σίγουρος πως το μέλλον μου θα είναι καλύτερο, να μου το πει.

μήπως και το πιστέψω.

8 σχόλια:

Eleni Dafnidi είπε...

Όσο γυροφέρνεις μία κατάσταση μέσα στο μυαλό σου τόσο την μεγεθύνεις. Δοκίμασες τίποτα για να εκτονώνεις όλες αυτές τις αρνητικές σκέψεις και την ενέργεια; Μία ώρα μποξ την ημέρα; Ο σάκος θα φάει της χρονιάς του. Σε καμία περίπτωση μην παραιτηθείς από τη δουλειά. Μην πάρεις τέτοιες αποφάσεις εν βρασμώ ψυχής. Είναι ο χειρότερος σύμβουλος.

maria είπε...

σ ευχαριστώ Ελένη μου.. μα δε μου φτάνουν τα χρήματα.. ποιός ο λόγος να αναλώνομαι? κ νομίζω ήμουν εν βρασμώ ψυχής στις αρχές.. τώρα που καταλάγιασα τα βλέπω πιο ρεαλιστικά τα πράγματα κ ακόμη δεν έχω δει κάτι θετικό.. όλα σκατούλες!

Ανώνυμος είπε...

μάλλον δεν μπορώ να βοηθήσω γιατί είναι σαν να διαβάζω τον εαυτό μου...είναι δύσκολη η μοναξιά και η απομάκρυσνη απο τους δικούς σου και στο λέω εγώ που περνάω έτσι 5 χρόνια , λόγω δουλειάς , υπήρχαν και καλές στιγμές βέβαια αλλά κάποιοι χαρακτ'ηρες έχουν περισσότερο ανάγκη τα δικά τους άτομα.Δες το σαν μια περίοδο της ζωής σου , όσο πιο αποστασιοποιημένα γίνεται , χωρίς πολλή λογική μα ούτε και πολύ συναίσθημα.Θα περάσει!

megoulino είπε...

εγω σε διαβαζω καιρο και πιστευω πως σιγουρα το μελλον σου θα ειναι πολυ ωραιο,με ηρεμη οικογενεια και παιδακια.Πολλες φορες τα πραγματα που συμβαινουν στην καθημερινοτητα μας ειναι αρκετα για να μας φερουν την απογοητευση,το "γιατι" και την μελαγχολια.Και εγω εκει κολλαω συχνα και οταν παει να με παρει απο κατω προσπαθω να σκεφτω θετικα..υπομονη και ο χρονος θα περασει που θα παει

ατίθασο πνεύμα είπε...

think positive, φιλενάδα...
δε θα χάσεις τίποτα και κανένα... είναι απλός λίγο δύσκολοι οι καιροί για σένα (και μόνη σου δεν είσαι, αυτό είναι το σίγουρο!) αλλά αυτό δε σημαίνει πως δε θ΄αντέξεις!
Εδώ άντεξες άλλα κι άλλα εσύ... θ΄αφήσεις μια απόσταση 500χλμ να σου τσακίσει τη ψυχολογία; Δε νομίζω... σ΄έχω για πολύ πιο δυνατή! ;)
Συμφωνώ με την Ελένη, πάντως... βρες κάτι να εκτονώσεις όλες αυτές τις αρνητικές σκέψεις, κάτι για σένα, γιατί με το να τις κρατάς μέσα σου, δε σου κάνουν καλό!
τα φιλιά μου
σε σκέφτομαι

maria είπε...

μωρό μου λες να εκτονωθώ στους ασθενείς? :Ρ

μάλλον μικρή είχα περισσότερή από την ορμόνη starxidiamole και περνούσαν όλα πιο εύκολα..

έχει τίποτε χάπια? ξέρεις?
φιλάκια άπειρα..

Mamouli είπε...

Εγώ έχω ένα moto στη ζωή μου το οποίο είναι το εξής: "Όταν σκέφτεσαι θετικά, θετικά πράγματα θα έρχονται στη ζωή σου και το αντίθετο".
Και αυτό δεν στο λέω για να σε κάνω να νιώσεις καλύτερα. Είναι η απὀλυτη αλήθεια. Αρκεί να το πιστέψεις.
Όσες φορές έχω βρεθεί σε φάση μία μέρα πριν από την κατάθλιψη, σκέφτομαι και οραματίζομαι πράγματα που θέλω να μου συμβούν. Και ξέρεις κάτι; Μου συμβαίνουν!
Οπότε σταμάτα τις αρνητικές σκέψεις και άρχισε να σκέφεσαι (λογικά) πράγματα που θέλεις να συμβούν και να αλλάξουν τη ζωή σου. Και αν πραγμτικά τα πιστέψεις, θα συμβούν!
Βάλε και ένα χαμόγελο στο πρόσωπό σου (γιατί είμαι σίγουρη ότι σου πάει πολύ περισσότερο από μία θλιμμένη φάτσα) και ξεκίνα τις θετικές σου σκέψεις!

maria είπε...

μαμουλι καλωσήρθες

δυστυχώς σκέφτομαι συνέχεια θετικά πράγματα αλλά δε μου συμβαίνει τίποτε. ξέρεις ποιό είναι το δικό μου μότο? αυτό που λέει στον αλχημιστή ο κοέλιο, οταν θες κάτι πάρα πολύ, όλο το σύμπαν συνομωτεί για να το αποκτήσεις. κ αναρωτιέμαι, μήπως βρίσκομαι σε λάθος σύμπαν?..