26.7.09

Κάποια μεγάλωσε σήμερα...


Πάνε και τα 26 αγαπητοί μου μπλόγκερς. τα έκλεισα και ομολογώ πως έχω φτάσει αρκετούς στόχους που έβαλα όταν ήμουν 22.. τότε ήταν η χρονιά των μεγάλων αποφάσεων, είχα τελειώσει από τη σχολή κι έκανα όνειρα..

μερικοί από αυτούς είναι:
1. έχω σταθερή εργασία και μάλιστα στο δημόσιο. (στους προσεχείς μήνες δηλαδή!) έχω και προϋπηρεσία. το τελευταίο δεν ήταν στα σχέδια αλλά αφού προέκυψε, καλά έκανε!
2. όταν ήμουν 22 είχα πει πως το ελάχιστο όριο που βάζω για να παντρευτώ είναι μέσα σε 5 χρόνια.. κ δεν είχα ιδέα τι με ξημέρωνε! κ όντως στα 28 μου θα έχω παντρευτεί (λέμε τώρα!)
3. μένω εκτός του πατρικού σπιτιού μου. και σε λίγο καιρό θα αυτοσυντηρούμαι.

μερικοί που δεν εκπληρώθηκαν είναι:
1α. δεν έβγαλα δίπλωμα (γιατι στο καλό το σκέφτομαι ακόμα..???)
1β. δεν έχω δικό μου αμάξι.
2. δεν είμαι στα κιλά που πρέπει να είμαι!

αλλά αυτά αντισταθμίζονται με τον στόχο που είχα βάλει για τα 30, να έχω δικό μου σπιτικό. σωστά??

και θέτω νέους στόχους για τα 30..

θα ήθελα να είμαι μανούλα ως τότε.. αλλά μη μας έρθει και απρόοπτο!
θα ήθελα να έχω πάρει την πολυπόθητη μετάθεση (σε 2 χρόνια βαριά βαριά!)
θα ήθελα να αποκατασταθεί ο Άκης κ να έχει μια σταθερή δουλειά αλλά αυτό δεν είναι στο χέρι μου.. πάντως θα κάνω ότι μπορέσω! (ξερετε εσείς, τα μεγάλα μέσα..)
θα ήθελα να έχω δίπλωμα και δικό μου αμάξι (βασικά κι αυτό σε 2 χρόνια βαριά βαριά! γιατί δε τη παλεύω άλλο με τα αστικά και τα κτελ και τη γκρίνια του Άκη όταν θέλω να πάω κάπου κ δε θέλει!)


για να δούμε!

ευχαριστώ πολύ τον μπαμπά μου, τη μαμά μου, τα αδέρφια μου, τους δασκαλους μου, τους ελάχιστους φίλους μου, τους φανταστικοκαταπληκτικους μπλογκερς μου (που χωρίς εσάς δε θα ήμουν εδώ να λέω τις μπούρδες μου), τον Άκη που με έκαναν έτσι όπως είμαι τώρα... κ είμαι πολύ ευχαριστημένη από τον εαυτό μου.. βέβαια πάντα υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης!

κατάλαβα πως μεγάλωσα σήμερα, γιατί δε με χωρούσε το τζιν!! χα χα χα.

φιλάκια σας! και κοπιάστε να πάρετε ένα κομματάκι από τη τούρτα :)

(δείτε και τη νίτσα, έχει φωτός...)

12 σχόλια:

πουαντερι είπε...

Να τα εκατοστησεις!!!
Αυτο με το διπλωμα κατι μου θυμησε....απο τα 25μου λεω να το παρω και εφτασα 46...προλαβαινω;! χα!χα!

eirini είπε...

Πολύχρονη!!!! Χρόνια σου Πολλά!!!
Να είσαι πάντα ευτυχισμένη και υγιής! Ειλικρινά σου εύχομαι ότι ποθείς να γίνει πραγματικότητα! Όλα σου τα όνειρα να βγουν αληθινά!!!
Φιλιά πολλά πολλά!!!

gskastro είπε...

Μαρία χρόνια σου πολλά και να πραγματοποιούνται όλες σου οι επιθυμίες. Πάντως απ’ ότι βλέπω κλέβεις και λιγάκι, ίσως προετοιμάζεσαι για το μέλλον, τα κεράκια στην τούρτα δεν είναι 26.
Χαίρομαι που είσαι τόσο αισιόδοξη για το μέλλον σου. Πάντα έτσι να είσαι και από εμένα φιλιά gskastro

fcs είπε...

Σου εύχομαι κάθε χρόνος που περνά να είσαι πιο γερή και πιο γεμάτη στα μέσα σου και με νέα σχέδια (γιατί φυσικά θα έχεις εκπληρώσει τα προηγούμενα) :)

mariak είπε...

...Χρόνια πολλά να τα εκατοστήσεις.....Να είσαι πάντα χαρούμενη κι ευτυχισμένη....

Vassilis είπε...

Mαρία πολύχρονη, να τα εκατοστήσεις και πάντα με χαρές!
Έμεινε κανένα κομμάτι τούρτα; :)

Aspa είπε...

Χρόνια πολλά Μαρία μου! Να σε χαιρόμαστε και πολλά πολλά φιλιά:)

Ανώνυμος είπε...

Χρονια καλα και εννοειται πολλα, Μαρακι!

Λενα-vertigo

Κοκκινοσκουφίτσα είπε...

Από την πρώτη στιγμή που με έφερε ο δρόμος μου στο μπλογκ σου, ήξερα ότι θέλω να γνωριστούμε. Μου έκανες κλικ από την πρώτη πρώτη γραμμή σου που διάβασα. Μήνες μετά εξακολουθείς κάθε φορά να με δικαιώνεις που σε ξεχώρισα και σαν άνθρωπο (πρώτα) και σαν μπλόγκερ από τις λίγες. Χρόνια σου πολλά, εκατομμύρια χρόνια. Να έχεις ό,τι επιθυμείς, να είσαι πάντα όπως είσαι τώρα. Να σε χαίρεται ο Άκης σου, να σε στεφανωθεί γρήγορα να το σβήσεις από τη λίστα κι αυτό. Να κάνετε πολλά παιδιά, να τα μεγαλώσεις με τις αρχές και τις αξίες σου για να γίνουν σούπερ ντούπερ και ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΘΗΝΑ ΝΑ ΣΕ ΔΩ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ. ΝΤΑΞΕΙ;;;;
Πολλά φιλιά!!!!!

maria είπε...

ΑΧ.. ΜΕ συγκινείτε..
ποιόν να πρωτοαπαντήσω..

πουαντερί μου σ ευχαριστώ πολύ! 46..?? ποτέ δεν είναι αργά! λες όταν κατέβω να πάμε μαζί να το πάρουμε??

ειρήνη μου! σ ευχαριστώ πολύ φιλενάδα!

gskastro καλωσήρθατε! η τούρτα είναι για ντεκόρ, η δική μου τούρτα ή ερωτηματικό έχει ή ακριβώς τα χρόνια μου! ποτέ δε κλέβω! άλλωστε μου άρεσαν πάντα τα πολλά κεράκια στη τούρτα!

fcs σ ευχαριστώ πολύ...

mariak που είσαι συ βρε! πότε θα κάνεις επιτέλους μπλογκ?!? τον έστειλες τον μεγάλο κατασκήνωση που έλεγες?εύχομαι και σε σένα να σαι πάντα ευτυχισμένη.. σ ευχαριστώ..

Βασίλη σ ευχαριστώ άπειρα! πολύ γλυκό που με ευχήθηκες! είχε μείνει χτες ένα μικρό κομματάκι τσιζκέικ (έκανα με βύσσινο, για να κεράσω τις φιλινάδες και τον άκη) αλλά το ξεπαστρέψαμε με τον κύριο λόγω βραδινών λιγουρων..

Άσπα μου! χίλια ευχαριστώ!

Λένα! κορίτσι μου! καλωσήρθες κι εδώ! σ ευχαριστώ πολύ...

Κοκκινοσκουφίτσα μου... τι να πρωτοπώ για το σχόλιό σου? με συγκινείς απίστευτα.. χαίρομαι πολύ που με θεωρείς ιδιαίτερο άνθρωπο αν κ νομίζω πως υπερβάλλεις.. κι εσύ είσαι για μένα μια πολύ ξεχωριστή φίλη κι ας είμαστε μακριά.. μόλις έρθω χρωστάω κέρασμα βεβαίως βεβαίως! χίλια ευχαριστώ..

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Αααααα...ήρθα καθυστερημένη....ας όψονται τα μαστοριλίκια στο σπίτι...
:-)))

ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ, ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ, ΥΓΙΗΣ, ΑΙΣΙΟΔΟΞΗ ΚΑΙ ΕΙΘΕ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΚΑΘΕ ΣΟΥ ΕΠΙΘΥΜΙΑ

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλοές

Dorothy είπε...

Χρόνια πολλά και καλά (και καθυστερημέαν, αφου σου τα λέω μια βδομάδα μετά!). Να παραγματοποιηθούν όλες οι επιθυμίες σου, αν και είμαι σίγουρη ότι θα σου αρέσει τόσο πολύ ο Πειραιάς που δεν θα θέλεις μετάθεση! (μα είμαι τόσο αντικειμενικη ώρες-ώρες :p )