18.6.09

Απίστευτα ζουζούνια...

διάλογος μεταξύ εμού και της Μυρτώς (η μικρότερη από τα ανήψια μου)

Μαρία: " Μυρτώ, τι θα γίνεις όταν μεγαλώσεις?"
Μυρτώ: " Συγγραφέας!" με πολύ περήφανο ύφος μάλιστα..φιλοδοξη η μικρή..
Μα. :" Συγγραφέας? και θα γράφεις βιβλία?"
Μυ.: "Όχι, όχι συγγραφέας. βιβλιομπουδρουμπουδρουμ"
Μα. "Τι είναι αυτό κορίτσι μου?"
Μυ. "αυτός που παίρνει τα βιβλία και τα βάζει στα ράφια και είναι στη βιβλιοθήκη"
Μα. "βιβλιοθηκονόμος δηλαδή?"
Μυ. "ΝΑΙ! βιβλιοθηκονόμος!" με πολύ ενθουσιασμό
Μα. "Εχω μια φίλη που είναι βιβλιοθηκονόμος! και της αρέσει πολύ"
Μυ. "Θεία Μαρία, είσαι κι εσύ βιβλιοθηκονόμος?" (πάντα θεία μαρία, ποτέ σκέτο θεία ή μαρία)
Μα., "Όχι, εγώ είμαι νοσοκόμα!" και αρχίζει και σκέφτεται η μικρή πως είμαι νοσοκόμα, αφού δε με είδε καμια φορά στο νοσοκομείο
Μυ. "α ναι?"
Μα. "ναι. ομως δεν δουλεύω σε αυτό το νοσοκομείο στις Σέρρες, δουλεύω σε ένα άλλο μεγάλο στη Θεσσαλονίκη, πολύ μεγάλο!"
και με κοιτάει η μικρή με γουρλωμένα μάτια γεμάτα θαυμασμό και λέει το μαγικό
Μυ. "ΟΥΑΟΥ!" που μ έκανε κι έλιωσα...

δεν είναι απίστευτα τα ζουζούνια ώρες ώρες..???

3 σχόλια:

fcs είπε...

Apisteuta pragmatika idika otan kanoun kapies erotiseis:
"giati o ouranos ine galazios?"
"giati h skia mas ine mauro xroma?"
"ton theo pios ton eftiakse?"
"o christoulis afou ine theos giati pethane?"
"o theoulis giati den ksanazontanevi ta pedakia/babades/mamades kai tin giagia sou pou toso agapages?"

eirini είπε...

χαχαχα... πώς της φάνηκε!!!
Τα μικρά είναι απίστευτα Μαράκι! Εγώ δεν χορταίνω να τα ακούω και γελώ ιδιαίτερα με τις συζητήσεις που κάνουν μεταξύ τους! Λένε απίστευτα πράγματα!!!

Φιλιά πολλά φιλενάδα!!!!
Μια μεγάλη αγκαλιά από μένα!!!

ποντίκι είπε...

Είναι απίστευτα τα μικρά ναι...
Εχω δυο ανηψιες... τρελένεσαι να κάνεις κουβέντα μαζί τους...
Τωρα έναν ανηψιω όταν αρχίσει να μιλάει θα πεθανω γιατί ειναι και βαπτισιμιος μου....
Και πιο πολύ όταν θα έρθει στον κόσμο ο δικός μου ο γιος και εκεί ναδεις τι θα πάθω....
Αχ τα μπαρμουνια είναι τρελα.