26.6.08

Παιχνιδάκι παιχνιδάκι!

απρόσκλητη ακάλεστη και προπαντών ανεπιθύμητη συνεχίζω το παιχνιδάκι της Γέω...

δεν είναι ακριβώς αυτό που ζητά το παιχνίδι, τους στίχους εμπνεύστηκα μέσα στο λεωφορείο όπου έλιωνα από τη ζέστη...


^^Λίγο δροσιά τον ζητιάνο^^


ζέστα ζέστα πολύ ζέστα
ως πότε πια αυτή η φιέστα
μοιάζω σε κοτόπουλο
πάω μαρινόπουλο
στα γιαούρτια και στα γάλατα
και βιακάλ να φύγουν τα άλατα


ζέστα ζέστα πολύ ζέστα
ως πότε πια αυτή η φιέστα
κάνω σάουνα στο κτελ
και τζακουζι στο χοτελ
το φουρφούρι σαν τρελαμένο
αχ βροχή σε περιμένω


ιούνιος και σάραντα βαθμούς
ψήνουν στον κάμπο τους αλβανούς
ιούλιο να δω τι θα κάνω
στο βουνό θα τη βγάλω επάνω
θερμοκήπιο η Ελλάδα
και ντομάτες στη φασολάδα


μας τρελαίνει η ακρίβεια
και του σταριού η ανακρίβεια
πόσο θα παει πια το κιλό
μήπως δω και κανένα ευρώ
τον ιούλιο γούστα θα βγάλουμε
στο ψυγείο εμάς θα βάλουμε


λίγο δροσιά τον ζητιάνοοο
λίγο αέρα παραπάνω
κάνε αδελφή την ένεσή μου
να φύγει δροσάτη η ψυχή μου


λίγο δροσούλα τον καημένο
απ τον αέρα στερημένο
δώσε και μας ρε μπάρμπα μήτσο
ένα ωραίο ερκοντίσιο


ζέστα ζέστα πολύ ζέστα
ως πότε πια αυτή η φιέστα
κάνε μέντα τσαγάκι να πιείς
και του χρόνου θα με θυμηθείς
ο ιδρώτας στη μασχάλη ποτάμι
και οσμηρά κύματα σαν τσουνάμι


ζέστα ζέστα πολύ ζέστα
ως πότε πια αυτή η φιέστα
πότε θα κάνω διατροφή
να με χωρέσει το βρακί
πάμε μωρό μου στα νιού ντέι
για να μαυρίζουμε ολ ντέι


ξαπλώστρες και φραπέδες στο μπαρ
περνανε οι φουσκωτοί με καμάρ'
βγαίνουν οι φάλαινες στην άμμο
και το απόγευμα στο γάμο
ελα κυρία πάρε τσαγάκι
να μη λερώσει το ταγιεράκι


διακοπές εφέτος στη μπάντα
έχει αδειάσει όλη η τσάντα
δεν έχει μείνει ούτε ευρώ
αχ δε μπορώ άλλο, δε μπορώ
την γκρινπις παρε τηλέφωνο
μου ζάλισαν τον πονοκέφαλο


λίγο δροσιά τον ζητιάνοοοοο
λίγο αέρα παραπάνω

κάνε αδερφή την ένεσή μου


να πάει δροσάτη η ψυχή μου

λιγο δροσούλα τον καημένο

απ τον αέρα στερημένο
δώσε και σε μας ρε μπάρμπα μήτσο

ένα ωραίο ερκοντίσιο